فرمانده انتظامی نطنز؛

20درصد کشفیات نیروی انتظامی افزایش داشته است

فرمانده انتظامی نطنز از افزایش کشف سرقت در 10 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

20درصد کشفیات نیروی انتظامی افزایش داشته استبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی بنی‌آدمی با شاره به اهم فعالیت 10 ماه سال جاری گفت: در طول این مدت سرقت ها نسبت به دوره مشابه سال گذشته 2 در صد کاهش و کشفیات 20 درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه افزود: امروز ما در شهرستان شاهد کاهش 16 درصدی سرقت منازل، 108 درصدی اماکن، 18 درصدی موتورسیکلت، 100درصدی کیف‌قاپی، 100 درصدی کالای قاچاق و 83.5 درصدی سرقت به عنف هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی نطنز به کاهش تصادفات جاده‌ای اشاره و تصریح کرد: امسال 26 درصد با کاهش تصادفات منجر به فوت، 39 درصد با کاهش تصادفات جرحی و 51 درصد با کاهش تصادفات خسارتی مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه تصادفات راکبان موتور سیکلت در سطح شهرستان آمار بالایی داشته است، ادامه داد: استفاده صحیح از کلاه ایمنی نقش مهمی در حفظ جان راکبان موتورسیکلت دارد لذا باید در این ارتباط فرهنگ‌سازی شود.

بنی‌آدمی از جذب 17 پلیس افتخاری در شهرستان خبر داد و تاکید کرد: این افراد داوطلبانه حاضر به همکاری با نیروی انتظامی و ساماندهی شده‌اند تا در حوزه‌های مختلف اعم از پیشگیری، فرهنگ‌سازی، جنگ نرم و موارد دیگر به کار گرفته شوند.

وی در پایان از مشارکت خوب مردم شهرستان نطنز برای برقراری نظم و امنیت در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: پلیس خادم مردم است و به تنهایی نمی‎تواند برای برقراری امنیت به موفقیت 100 درصدی دست پیدا کند و در این راستا همراهی مردم نقش بسیار تاثیرگذاری دارد.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.