نایب قهرمان المپیک جا پای یوسف کرمی

قهر معتمد از اردوی تکواندو او را به بلژیک رساند!

گفته می شود اختلاف نظر بین محمد باقری معتمد نایب قهرمان المپیک لندن با مربیان باعث جدایی او از اردوهای تیم ملی و سفرش به بلژیک شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اتفاقی که برای یوسف کرمی دو سال قبل در اردوی تیم ملی و تنها چند ماه مانده به مسابقات جهانی رخ داد، این بار به شکلی دیگر در اردوهای تدارکاتی جهانی تکواندو دیده شده است.

تکرار گذشته

در ابتدای سال 92 یوسف کرمی بخاطر اختلاف نظر با مرتضی کریمی سرمربی وقت تیم ملی و در اعتراض به وضعیت اردوها همراه با بازیکنان دست به اعتصاب زد. در آن زمان هادی ساعی مدیرفنی تیم های ملی بازیکنان را به اردوها بازگرداند اما کرمی تنها بازیکنی بود که از تیم ملی انصراف داد تا با روی کار آمدن بیژن مقانلو یک بار دیگر به اردوها بازگردد. حالا به نظر می رسد این اتفاق برای باقری معتمد رخ داده است!

قهر نایب قهرمان المپیک

برخلاف اظهار رضایت بازیکنان از اردوهای تیم بیژن مقانلو و وجود روابط دوستانه بین تکواندوکاران و کادرفنی، شنیده می شود نایب قهرمان المپیک لندن از شرایطش در تیم ملی رضایت نداشته و در روز آغاز اردوی تیم ملی در سال جدید، با بحث و ناراحتی از اردوها خارج شده است.

گفته می شود، معتمد بخاطر ناراحتی و گله مندی که از کادرفنی تیم ملی دارد، گفته است که برخورد خوبی با او در اردوها نمی شود و وی برای ادامه کار دیگر انگیزه کافی را ندارد و دیگر به اردوها بازنمی گردد!

سفر به بلژیک

معتمد بعد از این برخورد، نهم فروردین راهی بلژیک می شود تا به گفته خودش از مسائل حاشیه ای و تکواندو دور باشد اما با مخفی نگه داشتن این موضوع حتی اعلام شده بود که معتمد از ابتدای اردوهای سال جدید در تمرینات تیم ملی حضور داشته است!

معتمد در بلژیک مهمان سعادت عسگری از تکواندوکاران سابق ایران است که در این کشور زندگی می کند و در صفحه اجتماعی شخصی اش نیز عکس های مختلفی از این سفر منتشر کرده است.

نایب قهرمان المپیک 2012 لندن مدتی است که اقامت کشوری را هم دریافت کرده و این امکان وجود دارد که شاید در خارج از ایران به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهد. اتفاقی که در چند وقت اخیر بین تکواندوکاران بسیار دیده شده است. همچنان که در حال حاضر راحله آسمانی نایب قهرمان بازیهای آسیایی 2010 گوآنگجو برای تیم ملی بلژیک بازی می کند، دینا پوریونس دارنده نشان برنز آسیا برای هلندی ها به میدان می رود، میثم رفیعی در فنلاند نشغول است و پنج تکواندوکار مرد و زن ایران هم در اواخر سال گذشته به آذربایجان کوچ کردند!

انتخاب نصر در غیاب اسبقی و معتمد

سرمربی تیم ملی حتی در اظهارنظری پیش از اعلام نام تکواندوکار وزن چهارم تیم ملی برای رقابت های روسیه گفته بود که بخاطر مصدومیت معتمد در تورنمنت هلند، منتظر نامه پزشکی او هستیم تا در مورد این وزن تصمیم گیری کنیم!

معتمد به اردوها بازنگشت و بهنام اسبقی به دلیل مصدومیت و جراحی از تیم ملی انصراف داد تا علیرضا نصرآزادانی با کاهش وزن برای مسابقات جهانی روسیه انتخاب شود.

دوران افت

بعد از المپیک لندن، معتمد دچار افت شدیدی شد و نتوانست عملکرد قابل توجهی از خود در مسابقات نشان دهد و حتی دوره قبل رقابت های جهانی را هم به دلیل انجام دو عمل جراحی از دست داد. به همین دلیل کارشناسان رزمی معتقدند که دوران قهرمانی این بازیکن به دلیل همین اتفاقات رو به پایان است با این حال کنار رفتن این چنینی تکواندوکاران قهرمان به این شیوه نیز کار درستی به نظر نمی رسد چرا که همین کادرفنی با فراخواندن دوباره یوسف کرمی به فکر احیای این بازیکن قهرمان شدند تا او کناره گیری به موقع و مناسبی داشته باشد!

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، معتمد ، بلژیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۵
چه حیف که بازیکنان تیم تکواندو به آذربایجان می روند
آخرین اخبار