معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش:

مراسم شانزدهمین سالگرد شهادت شهید "صیاد شیرازی" برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: مراسم بزرگداشت شانزدهمین سالگرد شهادت "امیر سپهبد علی صیاد شیرازی" از بیستم تا بیست و چهارم فروردین ماه در تهران و سایر شهرستان‌های کشور برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین "صالحی نسب"، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش اظهار داشت: به مناسبت شانزدهمین سالگرد شهادت امیر ارتش اسلام، شهید سپهبد "علی صیاد شیرازی"، مراسم و یادواره‌های مختلفی در تهران و سایر شهرستان های کشور برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم سالگرد شهادت "امیر سپهبد علی صیاد شیرازی

وی ادامه داد: مراسم بزرگداشت شانزدهمین سالگرد شهادت "امیر سپهبد علی صیاد شیرازی" از بیستم تا بیست و چهارم فروردین ماه در تهران و سایر شهرستان‌های کشور برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم گرامیداشت در روز 20 فروردین در قطعه 29 بهشت زهرا

صالحی نسب در ادامه گفت: مراسم گرامیداشت آن شهید والامقام در روز پنجشنبه (20/1/94) از ساعت 14:00 تا 16:00 بعدازظهر در محل مزار پاک شهید "صیاد شیرازی" واقع در "قطعه 29 بهشت زهرا (س)"  برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم یادبود 22 فروردین در مسجد "امام خمینی  (ره)"  ستاد ارتش

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش افزود: همچنین در روز شنبه مورخه 22 فروردین ماه مراسم یادبود و بزرگداشت آن شهید در محل مسجد امام خمینی (ره) ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساعت 11 تا 12:30 ظهر برگزار خواهد شد. در بعداز ظهر روز شنبه22 فروردین  نیز همایش مردمی بزرگداشت آن شهید سرافراز ارتش اسلام از ساعت 16:30 تا 18:00 در محل فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

برگزاری یادواره "شهید صیاد شیرازی" در "مشهد مقدس" در روز دوشنبه  24 فروردین ماه

وی در ادامه با بیان اینکه علاوه بر تهران، مراسم بزرگداشت، یادبود و یادواره های متعددی نیز در سالگرد "شهید سپهبد صیاد شیرازی" در سایر شهرهای کشور برگزار می‌شود، یادآور شد: از جمله این یادواره‌ها، یادواره "شهید صیاد شیرازی" در "مشهد مقدس" می‌باشد که در روز دوشنبه، 24 فروردین ماه  از ساعت 8:30 تا 12:30 در محل سالن صبای صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام صالحی نسب افزود: در هر شرایطی ما باید به تجلیل و تکریم از کسانی که برای این کشور اسلامی افتخار آفریدند بپردازیم و شهدا الگوهای بارز افتخارآفرین، برای کشور و جهان اسلام هستند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در پایان از فرماندهان و مسئولان کشوری و لشکری، کارکنان نیروهای مسلح، خانواده‌های معظم ایثارگران، همرزمان شهدا و آحاد مردم قدرشناس و وفادار ایران اسلامی دعوت کرد تا به منظور تجلیل و تکریم از مقام شامخ "شهید صیاد شیرازی" در مراسم‌های بزرگداشت این شهید والامقام شرکت کنند.

یادآوری می شود شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در روز بیست و یکم فروردین ماه 1378 در مقابل منزل مسکونی خود در تهران مورد هدف عناصر ضد انقلاب قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار