قلعه نویی: فدراسیون باید همانند من و دایی، هزینه‌های کی روش را شفاف سازی کند

سرمربی تیم استقلال گفت: فدراسیون باید درباره برنامه‌ها و هزینه های کی روش شفاف سازی کند.

قلعه نویی: فدراسیون باید همانند من و دایی هزینه‌های کی روش را شفاف سازی کندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه نویی در گفتگو با رادیو جوان در خصوص شکست تیمش مقابل تیم فولاد اظهار داشت: در کل در بازی  دیروز می‌توانستیم در نیمه دوم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم اما اشتباهات کوچک باعث شد که برنده از میدان خارج شویم. 

وی بیان کرد: تمام تذکرات لازم را در بازی را به بازیکنان داده بودم اما زمانی که شریفات در شروع مجدد و با سر گل می زند این موضوع جای تاسف دارد و از طرفی دیگر نیز گفته بودم که به هیچ عنوان جلوی دروازه را خالی نگذارند اما همه این مسائل دست به دست هم داد تا تیم تواند نتیجه بگیرد اما با این وجود به تیم فولاد تبریک می‌گویم چرا که آن‌ها مربی خوبی را در اختیار دارند.

قلعه نویی در ادامه عنوان کرد: باید بگویم که ما در تهران هم به تیم فولاد باختیم و کوچکترین بی احترامی توسط هواداران ما به این تیم نشد اما جای تاسف دارد که چرا این اتفاقات باید در ورزشگاه غدیر اهواز رخ بدهد و نکته قابل توجه این است که 90دقیقه لیزر بر روی صورت بازیکنان انداختند و هر بار که اعتراض کردیم گفتند جو امنیتی است و این مسئله برای من جای سوال دارد چون امنیتی است ما باید فحش ناموس بشنویم؟ اگر جو امنیتی است بهتر بود که بازی برگزار نمی‌شد. 

من از دهکردی که دوست خودم نیز می‌باشد تنها یک سوال دارم آیا در تهران به فولاد فحاشی شد؟ زمانی که من زمین را بازدید کردم افرادی شروع به فحاشی ناموسی کردند و باید بگویم که این افراد تعداد محدودی نبودند و نمی‌شود اسم تماشاگر نما را روی آن‌ها گذاشت.
 
سرمربی تیم استقلال اظهار داشت:‌اگر درباره قلعه نویی و استقلال اتفاقی افتاده بود از ساعت 9 صبح جلسه می‌گذاشتند. حالا این بحث باید بماند برای آینده اینکه نمی‌شود چون قلعه نویی شدیم باید هرکاری می‌خواهند با من انجام دهند، پارسال هم به خاطر یک سری مسائل  جزیی یک امتیاز از ما کم کردند، دیروز نیز 90دقیقه فحاشی شنیدیم. 

وی در ادامه درباره مباحثی که در مورد کی روش مطرح می‌شود عنوان کرد: بهتر است بگویم روزی که تیم ملی ایران به لبنان باخت من از کی روش حمایت کردم، به طور مثال تیم ملی انگلیس در جام جهانی 4گل می‌خورد ولی برنامه مربی را می‌بینند و ادامه می‌دهند. در فوتبال ما برنامه وجود ندارد، بهتر است بدانیم که کی روش چه برنامه‌ای داشته و هزینه‌هایی که صورت گرفته چقدر بوده است، مگر برای من و دایی و استقلال و پرسپولیس شفاف سازی نشد؟ اما جاهایی که لازم است نباید شفاف صورت سازی بگیرد؟ 
فدراسیون باید بگوید که چقدر برای کی روش، اردوها و برنامه ریزی‌ها هزینه‌ کرده است، اگر دلیل رفتن کی روش منطقی است که هیچ ولی اگر جز این باشد نباید با آبروی مردم بازی شود.
 
 قلعه نویی در خصوص اینکه بهروان گفته است اگر کی روش قراردادش را فسخ کند باید یک میلیون یورو غرامت بگیرد بیان کرد: در کل باید بگویم که قرارداد کی روش قرار داد ترکمانچای است و باید قرارداد این سرمربی را به مردم نشان بدهند تا مشخص شود که چه جزئیاتی داشته است. همان طور که می‌دانیم با آبروی مربی مثل کرانچار بازی کردند الان هم این مربی در قطر حضور دارد و مربیگری می‌کند، اما برای کی روش 4سال هزینه کردیم و از مردم ایران شناخت خوبی هم پیدا کرده و بهتر است درباره این موضوع بعدا صحبت کنیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: کی روش ، تیم ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار