ورود چهار فرم جدید تالو در مسابقات جهانی

فدراسیون جهانی ووشو چهار فرم سنتی تالو را به مسابقات جهانی اضافه کرد و برای معرفی این چهار فرم دوره مربی گیری از چهارم فروردین در چین برگزار کرد.

توحید اسدیان سرمربی تیم ملی تالو که در این دوره مربی گری حضور داشت، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون ووشوی جهان برای سیزدهمین دوره مسابقات جهانی ووشو که آذر ماه در اندونزی برگزار خواهد شد چهار فرم تالو را برای دو بخش آقایان و بانوان هر کدام 2 فرم اضافه کرد، که برای آموزش  این فرم‌ها دوره مربی گری از 4اسفند به مدت یک هفته در دانشکده علوم ورزشی گوانگژو چین برگزار کرد.
 
وی افزود: فرم های (شینگ ین چوان) و (ددائو) برای بخش آقایان و فرم های(باگوا جانگ) و (شوان جی بن) در بخش بانوان به حدود 60 نفر از مربیان تیم ملی کشورهای چین، هنگ کنگ، مالزی، اندونزی، آمریکا، کانادا، ماکائو و ایران آموزش داده شد.
وی ادامه داد: طی برگزاری این دوره هر روز 3وعده تمرین که حدود روزی 9ساعت می‌شد، زیر نظر 15تن از اساتید برجسته و به نام چین تمرین کرده و آموزش فرم های جدید را فرا گرفتیم و در پایان دوره پس از قبولی در آزمون گواهی حضور در این دوره بین المللی مربیگری تالو را کسب کردیم.
 
اسدیان گفت: خوشبختانه با توجه به حمایت‌های فدراسیون ووشوی کشورمان توانستیم در این دوره بین المللی مربی گری تالو شرکت کنیم و به بالا رفتن و به روز شدن علم خود کمک کنیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، تالو ، مربیگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار