تبریز؛

محمد گنجی نژاد از استان آذربایجان شرقی به مدال برنز جین شو دست یافت

نفرات برتر بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی مشخص شدند و محمد گنجی نژاد از استان آذربایجان شرقی به مدال برنز جین شو دست یافت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،این مسابقات طی روزهای 21 و 22 اسفندماه در سالن فجر شهر بندرعباس برگزار شد و رضا خلف زاده از استان خوزستان ، مهدی مختارپور از چهارمحال و بختیاری و محمد گنجی نژاد از استان آذربایجان شرقی به ترتیب به رتبه های اول تا سوم جین شو دست یافتند.

براساس این گزارش در بخش تالو این رقابت ها در فرم چانگ چوان ، سامان احمدی از فارس ، عیوض احمدیان از استان آذربایجان غربی و حسام تشنیزی از استان چهارمحال و بختیاری به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در فرم دائوشو ، امیر محمدرضایی از استان خراسان رضوی، مهدی آنامقی از استان آذربایجان غربی و سامان احمدی از استان فارس به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

در فرم گوئن شو، امیر محمدرضایی از استان خراسان رضوی ، محمدرضا رامشگر از هرمزگان ب و مهدی آنامقی از آذربایجان غربی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در فرم چیانگ شو ، بهروز بخشی زاده از خوزستان، مهدی مختارپور از چهارمحال و بختیاری و ابوالفضل رحمانی از هرمزگان ب در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

در فرم نن چوان هم سعید مسلمی از هرمزگان الف ، سعید مسلمی و طاهر قاسمی از هرمزگان الف به ترتیب اول تا دوم شدند و رامین مرتضوی از استان اصفهان نیز در رتبه سوم قرار گرفت.

در فرم نن گوئن سعید مسلمی از هرمزگان الف، مصطفی حسن زاده از فارس و مجتبی رضایی از خراسان رضوی در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در فرم نن دائو طاهر قاسمی از هرمزگان الف ، مصطفی حسن زاده از فارس و کیهان عبداللهی از کرمانشاه اول تا سوم شدند.

 در فرم تای چی چوان ، علی وطنخواه از خراسان رضوی ، فرشید اسدیان از تهران الف و مهدی جباری از بوشهر به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

در فرم تای چی جین نیز علی وطنخواه از خراسان رضوی ، فرشید اسدیان از تهران الف و امیر دارابی از استان مرکزی اول تا سوم شدند.

همچنین در فرم دوئلین ، تیم اصفهان ، تهران الف و زنجان به مقام های اول تا سوم این فرم دست یافتند.
 
انتهای پیام/ق

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.