پربیننده‌ترین خبرهای 93؛

مردم با «احسان علیخانی» چه گفتند؟

گروه تهیه و تولید برنامه "ماه عسل" شب گذشته در واحد ارتباط با مخاطبان (162) با مخاطبانشان بطور مستقیم گفت و گو كردند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی شب گذشته (شنبه 4 مرداد) احسان علیخانی به همراه 12 نفر دیگر از عوامل تولید برنامه ماه عسل در واحد ارتباط با مخاطبان اداره كل روابط عمومی سازمان صدا و سیما حضور یافتند و به سوالات مختلف مخاطبان پاسخ گفتند . 

در این گفت و گوی یك ساعته كه از ساعت 22:15 تا 23:15 ادامه داشت جمع زیادی از مخاطبان موفق شدند با احسان علیخانی و دیگر عوامل تولید برنامه ماه عسل تماس بگیرند و عده بسیاری نیز به علت حجم بالای تماس های تلفنی و زمان حضور این گروه در واحد 162 موفق به گفت و گو با آنان نشدند . براساس آمار مركز 162 ،‌ بیش از پانصد مخاطب موفق به گفت و گو با این گروه شدند و نزدیك به 2500 تماس ، به علت نبود زمان ، امكان برقراری ارتباط نیافت . 

مخاطبان این برنامه ، "ماه عسل را به چند علت موفق ترین برنامه رمضانی تلویزیون ارزیابی كردند . انتخاب سوژه های مناسب، پرداختن به مسائل مهم اجتماعی و روز جامعه ، اجرای خوب علیخانی و دكور زیبا  از جمله عللی بودند كه مخاطبان برای موفق بودن برنامه به آنها اشاره كردند. 

در این تماس ها عوامل برنامه ماه عسل از چگونگی سوژه یابی ، اجرای برنامه زنده و مشكلات آن ، تلاش های گروه برای دعوت از میهمان و یافتن برخی سوژه های خاص و همچنین دكور و دیگر مسائل تولید به مخاطبان پاسخ گفتند. 

مخاطبان در تماس های دیشب خود  همچنین برخی سوژه ها را برترین سوژه های امسال معرفی كردند . این برنامه بنا دارد 5 سوژه برتر مخاطبان را در ویژه برنامه عید فطر خود مجددا دعوت و از آنان قدردانی كند. 

در این گفت و گوی تلفنی با مخاطبان آقایان مسعود رجبیان ، مدیر تولید ، مجید و میلاد پیوندی ، مرتضی محمدی ، حامد میرفتاحی ،محسن نجفی ، امیرحسین و علیرضا ترابی ، فرشید شكیبا ، احسان علیخانی را همراهی كردند . 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پروین
۱۵:۳۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
با سلام و احترام
ازدست اندرکاران برنامه ماه عسل خواستار یک معذرتخواهی در برنامه زنده بابت انتشار سناریوی فریبکارانه خانم اشکی، و جمع آوری مبالغ هنگفتی از مردم بی اطلاع از موضوع واکسن های تبلیغی HPV در برنامه ماه عسل و عدم استفاده مبالغ جمع آوری شده برای اهداف نامشخص و وغیرضروری و بلکه مضر این خانم هستم. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل دهقان
۲۱:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
باسلام من نمیدونستم چه طوری بایدبابرنامه ماه عسل وجناب علیخانی ارتباط برقرارکنم فقط خواستم بگم منم یه ورشکسته شدم وکم اوردم درحال حاضرهم درشرکتی مشغول به کارهستم حدود80میلیون بدهی اوردم همشون هم چک وسفته دارن دیگه روزهای آخره منومیخوان بندازن زندان خواستم بگم امکانش هست برای اینکه تاقبل ازاینکه من یاهرکسی دیگه زندان نرفته بشه مشکلش وحل کردمن حتی آگهی دادم برای فروش کلیه ام هنوزکسی تماس نگرفته وگرنه میفروختم وازصفرزندگیمومیساختم دوفرزنددارم دارم نابودمیشم به هرجاوهرکی هم گفتم کسی برام کاری انجام ندادمن حتی حاضرشدم ماهی یک میلیون هم بدم هرکی این پولوبهم بده تابدهی موبدم والان هم حاضرم ماهی یک میلیون بدم فقط یکی باشه 80میلیون بدهی منوبپردازه من ماهی یک میلیون هم پس میدم اگه واقعاکسی هست کمکم کنه برام وقتی نمونده باتشکرازهمه شما
آخرین اخبار