وضعیت آب و هوا در 9 فروردین ماه 94؛

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / آسمان تهران نیمه ابری با بارش‌های پراکنده

امروز با ورود یک سامانه بارشی به کشور بتدریج در شمال غرب، غرب و تا اواخر وقت در دامنه های البرز غربی و جنوب غرب کشور ابرناکی، بارش باران و درمناطق مرتفع وکوهستانی بارش برف گاهی با وزش باد و رعد وبرق پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، امروز با ورود یک سامانه بارشی به کشور بتدریج در شمال غرب، غرب و تا اواخر وقت در دامنه های البرز غربی و جنوب غرب کشور ابرناکی، بارش باران و درمناطق مرتفع وکوهستانی بارش برف گاهی با وزش باد و رعد وبرق پیش بینی می شود که گستره بارش ها روز دوشنبه نیمه شمالی، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوب غرب کشور فرا می گیرد.
 
بارش متناوب باران و وزش باد گاهی با رعد و برق در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام و از بعد از ظهر در استان های زنجان، همدان، لرستان، اردبیل و  قزوین  که بارش در مناطق مرتفع وکوهستانی شمال غرب به صورت برف خواهد بود. 
 
آسمان تهران و البرز امروز کمی ابری و در برخی ساعت با افزایش ابر و بارش‌های پراکنده مواجه است.
 
وضعیت هوا امروز در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی نیمه ابری همراه با وزش باد است و در خراسان شمالی در برخی نقاط بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.
 
همچنین آسمان استان‌های گیلان و مازندران و سواحل دریای خزر نیمه ابری بتدریج ابری و اوایل شب همراه بارش خواهد بود و بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف بوده و دریا نیز مواج است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار