مختاری به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

بهره‌برداری از 96 بوستان در پایتخت

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تهران با اشاره به برنامه پنج ساله شهرداری در خصوص ساخت پارک و بوستان در سطح شهر گفت: به طور متوسط سالیانه 96 بوستان در پایتخت به بهره‌برداری می‌رسد.

علی محمد مختاری، مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه مدون پنج ساله شهرداری تهران و تکالیف مقرر آن، اظهار کرد: بر اساس بودجه و اعتبارات مطروحه نسبت به شناسایی اراضی مناسب و مستعد جهت احداث بوستان‌های جدید اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه در باره زمانی 1365 تا 1383 سالانه به طور متوسط 58 بوستان در شهر تهران احداث شده است، ادامه داد: از سال 1384 تاکنون با اعمال مدیریت جهادی در شهرداری تهران به طور متوسط سالیانه 96 بوستان در پایتخت به بهره‌داری رسیده که نوید بخش  افزایش فعالیت این سازمان است.

مختاری تصریح کرد: کاشت سه میلیون پیاز گل لاله در بوستان‌ها، میادین اصلی و فضاهای سبز سطح شهر تهران تا پایان ماه انجام شده و در فصل بهار شاهد مناظر زیبا و رنگارنگ لاله کاری‌ها خواهیم بود.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران در پایان با بیان اینکه این  سازمان بر اساس الگوهای شهر پایدار، اقدام به ساخت پارک و بوستان کرده است، افزود: شهرداری تهران در راستای جلب رضایت شهروندی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بوستان ، پارک ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار