بیرانوند در گفتگو با با شگاه خبرنگاران:

نباید به بهانه شب عید، خشکبار زیر قیمت تمام شده عرضه شود

یک نماینده مجلس گفت: با توزیع و عرضه خشکبار به قیمت واقعی تولیدکننده و مصرف‌کننده متضرر نخواهد شد.

نباید به بهانه شب عید، خشکبار زیر قیمت تمام شده عرضه شودبهرام بیرانوند عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران افزود: عرضه خشکبار بدون در نظر گرفتن سود معقول برای تولیدکننده، باعث ضرر و آسیب‌رسانی به تولیدات داخلی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: نباید به بهانه شب عید، خشکبار زیر قیمت تمام شده عرضه شود.

بیرانوند تاکید کرد: نرخ‌ گذاری باید به گونه‌ای تعیین شود که تولیدکننده به سود معقول خود برسد و مصرف‌کننده هم قدرت خرید داشته باشد.

نماینده مردم بروجرد افزود: باید تلاش کرد تا نقش دلالگران در حلقه‌های واسطه‌ای بین تولید، عرضه و مصرف کوتاه شود چرا که در این بین سودی عاید تولیدکننده نخواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم در روزهای آخر سال دغدغه بیشتری برای خرید آجیل و خشکبار دارند، انشاالله شاهد رونق بازار در آستانه سال جدید خواهیم بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: توزیع ، کمیسیون ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۰۱:۰۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
امیدوارم منظورشون از تولید کننده واقعا تولید کننده های داخلی باشه نه خارجی و چقدر خوبه که ایشون این فرمایشات را نه دراستانه سال جدید و فقط در مورد خشکبار بلکه در کل ایام سال و در مورد سایر اقلام و محصولات کشاورزی هم در نظر بگیرن چرا که مردم فقط در ایام تعطیلات اجیل و خشکبار مصرف نمیکنند و کشاورزانمون هم فقط تولید کننده اجیل وخشکبار نیستند!
آخرین اخبار