نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي، بالابرها برگزار مي شود

چهارمين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنايع وابسته که در نوع خود بزرگترين نمايشگاه و رويداد صنعت آسانسور خاورميانه محسوب مي شود، از 5 تا 8 ارديبهشت در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري چهارمين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي و بالابرها؛ قرار است در اين نمايشگاه ده ها شرکت داخلي و خارجي انواع آسانسور ساختمان هاي اداري، مجتمع هاي تجاري و مسکوني، آسانسورهاي نماي شيشه اي، انواع پله هاي برقي شهري و مراکز تجاري، پله هاي برقي ريلي، تابلوهاي فرمان، نصب و راه اندازي، تجهيزات آسانسور هيدروليک، کابين و درب طبقات، درب لولائي، پانل احضار، کفشک هاي فلزي، انواع طناب هاي فولادي، سيم بکسل، تسمه پروانه ها صنعتي، سنگ هاي مصنوعي کف آسانسورها، ورق هاي استيل کابين، انواع جک هاي هيدروليک، موتور گيرلس و ديگر صنايع و تجهيزات وابسته را ارائه کنند.

در حاشيه برپائي چهارمين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنايع وابسته ؛ چند همايش و کارگاه آموزشي نيز برگزار شود. 

مدير برگزاري چهارمين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي و بالابرها در اين باره گفت: براي برگزاري اين نمايشگاه در حال حاضر  11000 متر مربع فضاي نمايشگاهي اختصاص داده شده است و پيش بيني مي شود بيش از 230 شرکت حضور يابند که اين تعداد نسبت به دوره گذشته بيش از 50% رشد را محقق خواهد کرد.

عليرضا آموخته افزود: چهارمين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي و بالابرها در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران و در سالن هاي 8 و9 - 10و11 - 12و13 - 14و15 برگزار خواهد شد. 

وي اضافه کرد:در اين دوره، شرکت هايي از چين ، ترکيه ، کره جنوبي و ايتاليا مشارکت خواهند كرد و پيش بيني مي شود اين نمايشگاه ميزبان هيئت هايي از کشورهاي همسايه جهت تأمين نيازهاي صنعتي و ساختماني خود باشد.

مدير برگزاري چهارمين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي و بالابرها گفت: نمايشگاه صنعت آسانسور با هدف معرفي پتانسيل ها و توانمندي هاي اين صنعت به ويژه با رويکرد صادراتي و همچنين ايجاد تعامل هرچه بيشتر صنعتگران آسانسور با فعالان بخش ساختمان و کمک به ارتقاي و افزايش سطح خدمات و رفاه در صنعت ساختمان و صنايع ديگر برپا مي شود.

آموخته اضافه کرد: بکارگيري و استفاده از آسانسورهاي نسل جديد داراي استاندارهاي بين المللي، آشنائي توليدکنندگاه داخلي با نوين ترين فنوري هاي روز اين صنعت، درگيرکردن دانشگاهها و مراکز تحقيقاتي با صنعت توليد آسانسور و پله برقي، توجه به توليد و استفاده از آسانسورها و پله برقي هاي با مصرف حداقل انرژي و توجه به توليد داخلي، برخي ديگري از اهداف برگزاري چهارمين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي، بالابرها و قطعات وابسته است.

وي با بيان اينکه نشريات و مطبوعات به عنوان يکي از عوامل موثر در امر اطلاع رساني و انسجام بخشي درون صنعتي نقش مهم و سازنده اي دارد، افزود: تاکنون حضور 8 نشريه تخصصي از جمله نشريه elevator world ، Asansor Dunyasi ، Asansor Vision ، نشريه تخصصي دنياي آسانسور ، نشريه پيام ساختمان ، ماهنامه بازار ساختمان و تاسيسات ، نشريه عمران اينفو ، نشريه ساخت و ساز ، مجتمع رسانه اي ساختمان و نشريه پيشگامان ساختمان و همچنين پورتال هاي صنعت آسانسور همانند پورتال پارس ليفت ، پورتال بالابر و پورتال ليفتيران در اين نمايشگاه قطعي شده است.

مدير برگزاري چهارمين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي و بالابرها ، در ادامه به اهميت اين صنعت اشاره کرد و گفت : در سال هاي اخيري صنعت آسانسورسازي به ويژه بخش کابين و تجهيزات کابين سازي در کشور به خوبي مورد توجه واقع شده و پيشرفت هاي قابل توجه اي در زمينه ساخت آسانسور صورت گرفته است.

آموخته اضافه کرد : رشد و توسعه صنعت ساختمان و بهره گيري از تکنولوژي هاي نوين در اين صنعت ، موجب شده است صنايع مرتبط با اين بخش نيز روند توسعه و رشد خود را طي و همسو با تحولات ايجاد شده در جهت رفع نيازهاي موجود حرکت کند و در دنياي امروز و همگام با گسترش بلند مرتبه سازي و برج سازي نياز به صنعت آسانسور، پله برقي و صنايع بالابر هم، افزايش زيادي پيدا کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار