در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

انتقاد حافظی از تاخیر در انتخاب حسابرس قانونی شورای شهر/ صدا و سیما خطرات چهارشنبه سوری را در روز‌های پایانی سال یادآوری کند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران هرچه سریعتر حسابرس قانونی خود را مشخص کند.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران  در ادامه جلسه علنی امروز با بیان تذکری در خصوص عدم معرفی حسابرس قانونی شورای شهر، اظهار کرد: هنوز شورای شهر حسابرس خود را برای سال 93 معرفی نکرده است در حالی که انبارگردانی شهرداری بدون حضور حسابرس قانونی شروع شده و این تعلل قابل قبول نیست.

حافظی در تذکر دوم خود با اشاره به گزارش مکتوب عملکرد بودجه سال 93 شهرداری عنوان کرد: گزارش مکتوب عملکرد بودجه سال 93 شهرداری به شورای شهر رسیده است اما این گزارش برای اعضا قانع کننده نیست و درخواست حضور شهردار و توضیحات ایشان را برای تبصره‌های این بودجه خواستاریم تا اعضا در این رابطه قانع شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: از صدا و سیما انتظار می‌رود که در روزهای پایانی سال (خطرات چهارشنبه سوری) را یادآوری کند و برنامه‌های متعددی را برای کاهش خطرات احتمالی سه شنبه‌ آخر سال به مردم اطلاع رسانی کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه علنی امروز ضمن تقدیر از شورای اسلامی شهر تبریز افزود: بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با رویکرد اقتصاد مقاومتی و افزایش دو درصدی بسته شده است که این عمل از سوی اعضای شورای شهر تبریز قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلسه ، علنی ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار