آغاز عملیات مهم حمله به تکریت با گمانه‌زنی در خصوص نظارت "سردار سلیمانی" بر این عملیات

منابع آگاه امروز از اتمام آمادگی نظامی نیروهای امنیتی و بسیج مردمی و نیز مبارزان عشایر، جهت آغاز عملیات نظامی بزرگ و آزادسازی استان صلاح الدین از سیطره گروه تروریستی داعش خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از"الغد پرس"؛ منابع آگاه امروز از اتمام آمادگی نظامی نیروهای امنیتی و بسیج مردمی و نیز مبارزان عشایر، جهت آغاز عملیات نظامی بزرگ و آزادسازی استان صلاح الدین از سیطره گروه تروریستی داعش خبر دادند.

این منابع گفتند: حیدر العبادی فرمانده کل نیروهای مسلح امروز طی سفر خود به سامرا آغاز ساعت صفر و شمارش معکوس جهت آزادسازی استان صلاح الدین از سیطره گروه های تروریستی را اعلام کرد.

این در حالیست که پیشتر برخی منابع خبری ادعا کرده بودند که سردار سلیمانی در حال نظارت بر طرح عملیات مهم عراق علیه داعش در تکریت است.

همچنین معاون رئیس شورای استان صلاح الدین جاسم العطیه در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: تعداد زیادی از مبارزان عشایر و نیروهای بسیج مردمی به صفوف نیروهای امنیتی عراق پیوسته اند و هماهنگی های لازم میان آنان صورت گرفته است.

او توضیح داد این نیروها بر آزادسازی تکریت به شکل کامل توانا هستند و آزادسازی این شهر آغازی برای آزادسازی دیگر مناطق به شمار خواهد رفت.‎

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار