تايمز آو اسرائيل؛

انتقاد از سکوت "کلينتون" در مورد سخنرانی نتانياهو در کنگره آمریکا

روزنامه تایمز آو اسرائیل نوشت یک گروه نومحافظه‌کار آمریکایی از هیلاری کلینتون خواست در اختلاف میان واشنگتن و تل‌آویو موضع خود را مشخص کند.

انتقاد از سکوت
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه تایمز آو اسرائیل نوشت یک گروه نومحافظه‌کار آمریکایی از هیلاری کلینتون خواست در اختلاف میان واشنگتن و تل آویو موضع خود را مشخص کند.

این روزنامه اسرائیلی امروز در پایگاه اینترنتی خود در مقاله‌ای به قلم جاستین جلیل نوشت اخیرا یک تبلیغ سیاسی آمریکایی در پایگاه اینترنتی یوتیوب منتشر شده است که از سخنرانی بحث برانگیز نتانیاهو در واشنگتن حمایت و از هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا به علت حمایت نکردن از سخنرانی نخست وزیر اسرائیل انتقاد کرده است.

این فیلم تبلیغاتی را کمیته اضطراری اسرائیل از نظر مالی تامین کرده است، ویلیام کریستول، سردبیر یهودی - آمریکایی هفته نامه نومحافظه کار استاندارد این کمیته را تشکیل داده است.

این فیلم با انتقاد از باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به علت مذاکرات محرمانه با ایران آغاز می‌شود و از وی و دموکرات‌های مخالف اسرائیل به علت تحریم نتانیاهو در سفر آتی او به واشنگتن انتقاد کرده است.

سپس این سئوال را مطرح کرده که چرا کلینتون در مورد این مسئله اظهار نظر نکرده است. در این فیلم تبلیغاتی سئوال شده است که هیلاری کلینتون به عنوان پیشتاز احتمالی نامزد دموکراتها برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا اکنون کجاست؟ آیا وی از تحریم کنندگان نتانیاهو حمایت می‌کند یا از این که مقابل آنها بایستد می ترسد؟

کاخ سفید و دفتر کلینتون در مورد این فیلم تبلیغاتی اظهار نظری نکرده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار