رودهن؛

ایران از مواضع خود در مذاکرات ژنو کوتاه نمی آید

امام جمعه پردیس گفت : ایران در جریان مذاکرات ژنو از مواضع خود در بحث قطع کامل تحریم ها و کوتاه آمدن در مورد انرژی هسته ای کوتاه نمی آید .

حجت الاسلام حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد سیاست های بین المللی ایران اسلامی ، گفت : قدرت های غرب در جبهه تحریم ها و عدم تغییر آنها بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پافشاری دارند و مقاومت می کنند .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : حفظ ساختار فعلی تحریم ها شاید موج فشار های اقتصادی بر کشور را افزایش دهد ولی برخلاف نگرش استکبار جهانی ابزار فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران نیست .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه تحریم ها برای دشمن به ابزار کوتاه آمدن ایران از مواضع هسته خود و لغو کلی تحریم ها تبدیل شده است ، اضافه کرد : تیم مذاکره کننده ایران در جبهه دفاع از ارزش ها و حقوق و ارمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران بر مواضع هسته ای خود و لغو کامل تحریم ها محکم ایستاده است .

امام جمعه شهرستان پردیس اظهار داشت : دشمن در جبهه تحریم ها علیه ایران با هدف حذف نظام جمهوری اسلامی ایران شکست دوباره از ایران اسلامی را قبول کرده است .


اقتصاد مقاومتی نباید در گنجه مدیریت وزارت خانه هابایگانی شود

امام جمعه شهرستان پردیس گفت : اقتصاد مقاومتی نباید در گنجه مدیریت نهاد ها و ادارات و وزارت خانه هابایگانی شود ، بلکه باید این اصل در بدنه مدیریت این ارگانها جریان پیدا کند .

حجت الاسلام حسین توسلی در مورد لزوم اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی ، گفت : این سیاست ارزشی برگرفته از دیدگاه و تدبیر ارزشی مقام معظم رهبری ، مشکلات اقتصادی کشور را بخاطر تحریم های استکبار جهانی از بین می برد.

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : اقتصاد مقاومتی نباید در گنجه مدیریت نهاد ها و ادارات و وزارت خانه هابایگانی شود ، بلکه باید این اصل در بدنه مدیریت این ارگانها جریان پیدا کند .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راه حل ارزشی مشکلات حوزه اقتصادی را برطرف خواهد کرد ، اضافه کرد : مقام معظم رهبری با چراغ روشن اقتصاد مقاومتی مسیر خروج از این جریان تخریبی و پر فشار را شفاف ترسیم کرده است .

امام جمعه شهرستان پردیس با استناد به رهنمود مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی ، "نه آن مقدار که من تذکر داده ام کافیست و نه آن مقدار که مسئولان قدم برداشته اند کافی است "، اظهار داشت : اقتصاد ایران اسلامی به ابزار استفاه منفی استکبار جهانی تبدیل شده است .

انتهای پیام/ زا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.