«پردیس افکاری» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازی در سریال مناسبتی ریسک است

پردیس افکاری بازیگر سریال «در مسیر زاینده رود» گفت: سریال‌های مناسبتی به دلیل همزمانی نگارش فیلمنامه و تصویر‌برداری، سختی و فشار زیادی دارند. ٌَ

پردیس افکاری، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، پیرامون کیفیت ساخت سریال‌های مناسبتی گفت: سریال‌های مناسبتی به دلیل همزمانی نگارش فیلمنامه با تصویر‌برداری سختی فراوانی دارد، چرا که گروه با طرح در دستور کار پروژه را شروع می‌کنند و در طول مدت تصویر‌برداری داستان با تغییرات زیادی همراه است.

بازیگر "در مسیر زاینده رود" ادامه داد: بازی در سریال‌های مناسبتی ریسک محسوب می‌شود زیرا در ادامه تولید با نسبت به تغییرات فیلمنامه آگاهی نداریم و اوایل کار زمان بیشتری صرف تصویر‌برداری می‌شود. اما به دلیل اینکه عوامل تولید در روزهای پایانی پروژه را به پخش برساند، کار را با شتاب بیشتری به سمت جلو پیش می‌برند و در نهایت عوامل باید فشار زیادی را تحمل کنند.

وی در خصوص ملاک خود برای انتخاب نقش‌هایش اظهار داشت: در درجه اول کارگردان و تهیه کننده برایم مهم است و به طبع آن وقتی این دو گزینه خوب باشد عوامل دیگر از بهترین‌ها تشکیل می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار