«صدیقه کیانفر» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

از جوانان بیشتر توانایی بازی دارم/ بازیگری بازنشستگی ندارد

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفتَ: من هیچگاه خود را بازنشسته نمی‌دانم و از یک جوان بیشتر انرژی دارم.

صدیقه کیانفر، در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص حضور کم رنگ بازیگران پیشکسوت در عرصه سینما و تلویزیون گفت: کارگردانان تصور می‌کنند زمانی که ما پیر شدیم دیگر ناتوان هستیم و از پس کار بر نمی‌آییم در حالی که نمی‌دانند انرژی‌ ما  از جوانان هم بیشتر است خود من سر هر کاری بودم کارگردانان از من راضی بوده اند چون توانایی بازی که کارگردان از من خواسته را همیشه داشته‌ام.

وی در خصوص تسهیلاتی که برای بازیگران در دوران بازنشستگی وجود دارد گفت: بازیگری هیچ بازنشستگی ندارد تا زمانی که نفس در سینه‌ی بازیگران است شوق بازیگری در آن‌ها وجود دارد ولی زمانی که پیر شدند انتظار می‌رود رسیدگی بیشتری به آن‌ها شود تا مخارج  گذران زندگی خود را در آورند.

وی در مورد اهمیت مسائل مالی برای یک بازیگر عنوان کرد: به نظر من مسائل مالی هیچ گاه در کار اهمیت ندارد عشق من بازی است و هیچ گاه به خاطر پول بازی نکرده‌ام و در قید مسائل مالی نبوده‌ام زمانی که کارگردان از من در کاری دعوت می‌کند سر پول بحث و جدل نمی‌کنم و از مسائل مالی آن چشم پوشی می‌کنم.

کیانفر‌ در پایان به عنوان توصیه‌ای به جوانان گفت: بازیگران وقتی تصویرشان پخش می‌شود نباید دچار غرور شوند باید بدانند دلیل این که بازیگران پیر عنوان پیشکسوتی می‌گیرند این است که همیشه غرور را کنار گذاشته و با تواضع با مردم برخورد کرده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.