امیرسرتیپ دوم باقری در مراسم بزرگداشت روز مهندس:

جابه‌جایی پادگان‌ها یک ظرفیت بی‌بدیل است/ ضرورت نوسازی و جابه‌جایی پادگان‌ها

معاونت فرماندهی مهندسی نزاجا گفت: جابه‌جایی پادگان‌ها یک ظرفیت بی‌بدیل بوده که امروز مردم ما می‌خواهند که پادگان‌هایی که در دل شهر هستند به بیرون منتقل شوند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیرسرتیپ دوم "مسعود باقری" معاونت فرماندهی مهندسی نیروی زمینی ارتش در مراسم بزرگداشت روز مهندس که در تالار فرماندهی مهندسی این نیرو برگزار شد اظهار داشت: ما امروز اگر عزتی داریم به واسطه شهداست و شهدایی که در دفاع مقدس جان خود را نثار کردند تا امروز انقلاب و مملکت اسلامی به دست ما برسد و باید وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهیم که این وظیفه نوعی عبادت به حساب می‌آید حقیقتاً از برکت ولایت است.

وی ادامه داد: نعمت استقلال حقیقتاً نعمت بزرگی بوده و باید این شکرگزاری را انجام دهیم و در دوران دفاع مقدس رزمندگان با چه شجاعت و روحیه‌ای در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کردند و به شهادت می‌رسیدند.

معاونت فرماندهی مهندسی نزاجا یادآور شد: باید در راستای تولید علم، بالا بردن سطح علمی خود و پیشرفت شاخص‌ها تلاش کنیم و کار علمی باید توأم با عمل شود و نیروی کارآمد بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که وجود دارد و بزرگ‌ترین مأموریت ما در بعد نظارتی و کار ساخت و ساز است و توانمندی ساخت و ساز تا 42 طبقه در مجموعه وجود دارد.

امیر باقری با بیان این که جابه‌جایی یک ظرفیت بی‌بدیل بوده و امروز پادگان‌هایی که در دل شهرها هستند باید به بیرون منتقل شوند و این به نفع مردم و نیروهای مسلح است و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید دارند، گفت: این وظیفه خطیری است که با آن مواجهیم و باید در این قسمت نقش‌آفرینی کنیم.

معاونت فرماندهی مهندسی نزاجا در پایان خاطرنشان کرد: جابه‌جایی پادگان وظیفه وزارت دفاع بود که این کار انجام نشد و سلسله مراتب ما از این که فرمایشات مقام معظم رهبری عملی نشده ناراحت بودند و باید این اقدام با سرعت انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار