ونگر؛ آرسنال مهاجمی بهتر از آنری به خود ندیده است

سرمربی باشگاه آرسنال مدعی شد که تیمش مهاجمی بهتر از تیری آنری به خود ندیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه آرسنال هم اکنون از وجود مهاجمانی مانند الکسی سانچرز، دنی دل بک، الپور ژیرود، تئو ولکات بهره‌مند است و در عقب تر از آن‌ها آرون رمزی، سانتی کازورلا و مسودت اوزیل را در اختیار دارد. 

آرسن ونگر سرمربی چندین و چند ساله این تیم بر این باور است که می‍‌ تواند این خط حمله را استحکام ببخشد اما، هیچ کدام از این بازیکنان استعداد ذاتی و باالفطره تیری آنری را ندارند و اساسأ باشگاه آرسنال بازیکنی بهتر از تیری آنری را به خود ندیده است. 

وی در این خصوص گفت: یک تیم لیگ برتری که از خط حمله فوق العاده‌ای برخوردار است در طول یک فصل بین 70 تا 100 گل را از خود دروازه ها عبورمی‌دهد ما هم اکنون این طور نیستیم اما، این اتفاق زمانی که تیری آنری را در خط حمله داشتیم رخ می‌داد او بالاترین پتانسیل در گل زنی بود که تا به حال آرسنال تجربه کرده بود. این آخر هفته اولین باری پس از دوان آنری است که ما با در اختیار داشتن غایت پتانسیل خود در خط حمله می‌توانیم با یکدیگر مانند آن زمان کار کنیم حال باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا آمادگی کامل برای بدست آوردن این افتخارات را داریم یا نه؟ شاید الیور ژیرود درخشش بازیکنانی مانند رابین فن پرسی را نداشته باشد اما در حال حاضر پیشرفت قابل توجهی کرده است و هم اکنون به یک گل زن تمام عیار تبدیل شده است چرا که دیگر تصمیم گرفته پاس دهد و در خدمت تیم باشد برای تیم کار کند، او این روزها بیشتر از بازیکنان دیگر به کار تیم می‌آید و در بسیاری از گل‌هایی که به ثمر رسیده می‌شود همکاری مستقیم دارد. 

ونگر در خصوص بازگشت جک ویشلر پس از 3 ماه به بازی‌های باشگاه آرسنال گفت: این بسیار خوب است که باز هم او را در اختیار داریم، مصدومیت او بر روی مچ پای چپش رخ داد در جائیکه بیش از این او تمام این مشکلات را با پای راستش از سر گذرانده بود. او فوردوارد گوشه راست ما بود که مصدوم شده بود اما هم اکنون بهبود یافته است، بنابرین اینکه او دوباره در این پست بازی کند برایش بسیار سخت است اما، چیزی که مشخص است و می‌توان از آن به عنوان اتفاق بسیار خوب یاد کرد این است که او بهبود یافته و به تمرینات تیم بازگشته  است. این اهمیت ندارد که چه کسی بازی می‌کند شما همیشه نگران این مسئله هستید که چه تعادلی در تیم برقرار می‌شود اگر شما به سانتی نگاه کنید که هم اکنون به صورت بازیکن ثابت ما در آمده است متوجه می‌ شوید که او بازی خوبش بوده است که توانسته توجهات را به خود جلب کند و جایگاه ثابتی در این تیم برای خود دست و پا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار