شادی برج میلاد با «سون»/ سونی‌ها با بوی عید آمدند + تصاویر

شب گذشته در هشتمین شب از جشنواره‌ی موسیقی فجر گروه «سون» شب شادی را برای مخاطبان در برج میلاد ساختند.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته در آخرین روزهای سی امین جشنواره موسیقی فجر گروه سون در دو سانس به روی صحنه برج میلاد آمد.

از نکات قابل توجه این کنسرت برعکس اجراهای شب گذشته جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ این بود که گروه سون بدون تاخیر بر روی استیج برج میلاد آمد.

با کم شدن نور سالن سه یار اصلی گروه سون یعنی امیر و آرش قنادی و کیارش پوزشی به روی صحنه آمدند و در ابتدا قطعه "ادعا" را اجرا کردند.

"آرش قنادی" پس از اجرای این قطعه گفت: خیلی وقت بود که دل ما برای دیدن شما لک زده بود و دلتنگتان بودیم، خیلی خوشحالیم که امروز در قالب سی امین جشنواره موسیقی فجر در کنار شما هستیم.

با درخواست مکرر تماشاگران از گروه سون برای اجرای قطعه "دوستت دارم" "آرش قنادی عنوان کرد: ما اصلا قطعه‌ای به نام "دوستت داریم" نداریم و فکر می‌کنم که سالن را اشتباه آمدید.

پس از اجرای قطعه "یه راهی پیش روم بذار" "کیارش پوزشی" گفت: این روز‌ها آنقدر در شهرهای مختلف اجرا داشتیم که تمام حرف‌ها و مطالب‌مان دچار تکرار شده اما مگر می‌شود تشکر از لطف پدر و مادر هم تکراری شود؟ ما وظیفه داریم قدردان لطف همه پدر و مادرها باشیم و از شما می خواهم به افتخار همه پدر و مادرها دست بزنید.

در ادامه همه سالن شروع به تشویق کردند و پس از آن "داری میری" اجرا شد و پس از آن "کیارش پوزشی" گفت: موسیقی یکی از موهبت‌های خداوند است و کسانی که موسیقی دوست دارند آدم‌های خوبی هستند و الان خوشحالیم که برای آدم‌های خوب اجرا می‌کنیم.

پیش از اینکه سونی ها قطعه "بوی عید" را اجرا کنند "آرش قنادی" از خاطرات و احساس خوبی که در هنگام ساخت این قطعه داشتند خبر داد و گفت: "بوی عید" را تقدیم می کنیم به همه شما که لایق بهترین‌ها هستید.

در ادامه حدود 10 دقیقه موسیقی بی کلام توسط گروه سون اجرا شد.

از نوازندگان گروه سون باید به "پژمان فرهمند"، "حسین شریفی"، "حسن فراهانی"، "محمد زمانی"‌، "هادی جداری"، "بهروز علیاری"، "سعید حسن‌زاده"، "مهرشاد خدابخشی" و "حمیدرضا نصرالهی" اشاره کرد..







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار