توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی بین‌المللی تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی و مالکیت‌های فکری

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با همکاری مرکز منطقه‌ای توسعه مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری یونسکو و كميته دایمی همكاريهای علمی و فناوري سازمان كنفرانس اسلامي (کامستک) در روز شنبه 9 اسفندماه 1393، کارگاه آموزشی بین‌المللی با عنوان «تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی و مالکیت‌های فکری» برگزار می‌کند.

مهدي كشميري رييس پارك علم وفناوری اصفهان در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران  گفت : در این کارگاه آموزشی مباحثی نظیر تجاری‌سازی نتایج تحقیقات، نقش مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در انتقال فناوری، مشارکت‌های بین‌المللی در فعالیت‌های علمی و فناوری، تجاری‌سازی مالکیت‌های فکری و بررسی تجربیات کشورهای استرالیا، کره‌جنوبی و چین در زمینه همکاری‌های علمی ارایه می‌شود.

وي افزود : تنویر کوثر نعیم، مشاور ارشد کمیته دایمی همکاری‌های علمی و فناوری سازمان کنفرانس اسلامی، تیم تورپین، استاد دانشگاه سیدنی استرالیا و متخصص سیاستگذاری علم و فناوری و همچنین هاچان پارک، موسس شرکت حقوق مالکیت فکری در کره‌جنوبی مدرسین کارگاه خواهند بود.
كشميري تصريح كرد :‌علاقمندان به حضور در این کارگاه آموزشی می‌توانند اطلاعات تکمیلی و جزییات مربوط به ثبت‌نام را از طریق وب‌سایت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به نشانی www.istt.ir دریافت نمایند.


انتهای پیام/

برچسب ها: پارک فناوری ، علم ، کارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار