دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

چهارمین جشنواره مد و لباس طبق استانداردهای بین‌المللی برگزار می‌شود

«حمید قبادی‌» دبیر کارگروه ‌ساماندهی مد و لباس گفت: جشنواره چهارم مد و لباس حرفه‌ای و استانداردتر از گذشته برگزار می‌شود.

حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: جشنواره دوره چهارم مد و لباس فجر در مقایسه با جشنواره‌های سال‌های گذشته تفاوت‌هایی دارد.
 
وی ادامه داد: نمایشگاه چهارم مد و لباس فجر حرفه‌ای‌تر شده و در برگزاری جشنواره مطابق با استانداردهای و روش‌های بین‌المللی عمل خواهد کرد.
 
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس اظهار داشت: چهارمین جشنواره مد و لباس فجر از یازدهم تا 16 اسفند ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
 
قبادی با اشاره به 9 بخشی بودن نمایشگاه مد و لباس فجر عنوان کرد: طی فراخوانی که اعلام شد اطلاع رسانی صورت گرفت و طبق آن در مهلت تعیین شده آثار ارسال گردیدند.
 
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس درادامه عنوان کرد:  اصلی‌ترین بخش جشنواره ما به طراحی لباس است که از میان طرح‌های اولیه ارسالی  به دبیرخانه، 300 اثر مورد قبول قرار  گرفت بخش مسابقه این جشنواره 3 مرحله دارد که پس از طی مرحله اول، طراحان متقاضی باید آثار را تولید کنند و عکس آن اثر را به دبیرخانه ارسال نمایند.
 
قبادی افزود: پس از پذیرفتن عکس‌های برگزیده در مرحله سوم از متقاضیان منتخب خواسته می‌شود که اصل آثار خود را ارسال کنند و به این شکل نمایش آثار منتخبین نهایی را خواهیم داشت واز پذیرش وسیع آثار به شکل فیزیکی جلوگیری خواهد شد به عبارتی کسانی که مورد پذیرش نهایی قرار گیرند در مرحله پایان با ارسال اصل اثر خود یعنی‌ همان لباس تولید شده مورد داوری نهایی قرار می‌گیرند.
 
وی با اشاره به اینکه استقبال از جشنواره امسال خوب بوده است، بیان کرد: طراحان و هنرمندان این رشته خود را با روش جدید همراه و هماهنگ کرده‌اند.
 
قبادی‌ اظهار داشت: تعداد قطعی برگزیدگان نهایی هنوز اعلام نشده است اما حداقل 100 اثر به بخش مسابقه راه پیدا می‌کنند.
 
در بخش خارج از مسابقه نیز 100 اثر را در نظر داریم که به صورت آزاد نمایش داده می‌شوند. در بخش آزاد و خارج از مسابقه آثار برخی از پیشکسوتان این رشته را خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار