رسانه‌ها آیکون مد و لباس ایجاد کنند

"حمید قبادی" گفت: مشکل جدی در حوزه رسانه‌ای مد و لباس نبود آیکون مجزای این حوزه در این خبرگزاری‌ها است.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری و اطلاع رسانی سومین جشنواره مد و لباس فجر، "حمید قبادی"،دبیر کار‌گروه ساماندهی مد و لباس در مراسم اختتامیه بخش فرهنگی هنری این جشنواره بیان کرد: در حوزه مد و لباس به کارهایی رسیدیم که جریان ساز‌هستند ولی بسیاری از حوزه‌های خبری و رفتاری رسانه‌ای ضعیف شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه به مسائل جدید از جمله مد و لباس بپردازیم، گفت: صحبت من با مسئولین رسانه‌ها است؛ مشکلی جدی در حوزه رسانه‌ای مد و لباس وجود دارد و آن هم این است که اخبار حوزه مد و لباس در زیر مجموعه موسیقی و تجسمی کار می‌شود و یا برخی بین حوزه اجتماعی فرهنگی سرگردانند ولی درحال حاضر این امکان به وجود آمده است که آیکون جدایی برای مد و لباس تعبیه شود.   
 
قبادی افزود: ما به دنبال هویت بخشی حوزه‌های مختلف مد و لباس هستیم و در سال 93 باید گامی اساسی در حوزه بحث انفکاک حوزه مد و لباس برداریم.   
 
این مقام مسئول درباره نقش مطبوعات در حوزه مد و لباس یاد آور شد: ما باید به جایی برسیم که فعالان مطبوعات، تبلیغات و فعالان مد و لباس تلاش کنند دستاورد خود را در جشنواره مد و لباس به نمایش بگذارند.   
 
دبیر کار‌گروه ساماندهی مد و لباس تاکید کرد: جریان مد و لباس جریان بسیار تاثیر گذار و فراگیر است؛ اگر بتوانیم کمک بکنیم مردم به روش درستی لباس استفاده کنند، قطعا در سلامت روانی مردم تاثیر خواهد گذاشت.   
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار