تعمير توربين سولزر توسط متخصصان منطقه اصفهان

مدیرشرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان گفت: با تعمیر توربین سولزر شماره سه مرکز انتقال نفت شهید آل خمیس امیدیه توسط متخصصان داخلی صنعت نفت، حرکت در مسیر خودکفایی و تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان، مجتبی بشارتیان مدیر منطقه ضمن بیان این خبر افزود: توربین مذکور با چهل هزار ساعت کارکرد پس از تعمیرات اساسی و کارکرد کلی یکصدو هشتاد و پنج هزار ساعته دچار نقص فنی گردید که در اسرع وقت توسط متخصصان داخلی شناسایی و با یکماه کار مداوم به چرخه انتقال نفت خام کشور بازگشت.
 
بشارتیان،  با توانمند دانستن متخصصان داخلی کشور افزود: در حال حاضر با وجود تحریم های خصمانه غرب علیه کشورمان، با تکیه بر توانمندی متخصصان داخلی و استفاده از ظرفیت های موجود در صنعت نفت، شاهد حرکت رو به جلو چرخ های عظیم صنعت نفت کشور هستیم.
 
وي تفاوت این دوره از تعمیرات را در مقایسه با گذشته نگاه ویژه به بحث آموزش و انتقال تجربه دانست و گفت: در این دوره از تعمیراتِ توربین های قدرتمند و حساس سولزر؛ با به خدمت گرفتن متخصصان پیشکسوت و توانمند عرصه انتقال نفت و همچنین کارشناسان جوان و آکادمیک عرصه صنعت نفت ضمن برپایی کارگاه آموزشی، زمینه ای برای تبادل و انتقال تجربیات این دو گروه فراهم گردید که حاصل این مشارکت راه اندازی توربین معیوب، با حداقل هزینه ها و عزم جدی این عزیزان برای حرکت در مسیر خودکفایی و تحقق اقتصاد مقاومتی بود.   
 
علیرضا مراد پور کارشناس ارشد تعمیرات مکانیک منطقه نیز درخصوص این عملیات گفت: متخصصان توانمند کشورمان در ابتدا قطعات حساسی از این توربین را باز و اقدام به تعمیر و تعویض بخشی از این قطعات نموده و در ادامه پس از آنالیز آن، مطابق استاندار شرکت سازنده نصب و تنظیم دقیق گردید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار