دهقان‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تمامی تحریم‌ها علیه ایران باید در توافق کلی یک مرحله‌ای لغو شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در توافق کلی که به صورت یک مرحله‌ای انجام می‌شود، تمامی تحریم‌ها لغو شود، گفت: در این توافق حقانیت ملت ایران و دروغگویی غرب به دنیا ثابت خواهد شد.

در توافق کلی یک مرحله‌ای باید تمامی تحریم‌ها لغو شود"محمد دهقان نقندر" عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای با جمهوری اسلامی ایران به دنبال اتلاف وقت هستند، گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند با فشارهای اقتصادی و ادامه تحریم‌ها کشورمان را وادار به عقب‌نشینی کرده و امتیازگیری کنند.
 
نماینده چناران و طرقبه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه زیربار این مسئله نخواهد رفت و به آنها اجازه نخواهد داد که ما را همواره در میانه مذاکرات نگاه دارند. 

وی در ادامه افزود: باید توافق در این مذاکرات هسته‌ای به صورت یک مرحله‌ای با تمام جزئیات و کلیات انجام شود و مطمئنا این توافق کلی حقانیت جمهوری اسلامی ایران را به دنیا ثابت خواهد کرد اگرچه با زحمات تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان و فتوای مقام معظم رهبری تهمت‌های بی‌اساس آنها به ایران، در دنیا ثابت شده است.  
 
دهقان‌ تاکید کرد: اکنون آمریکایی‌ها باید در مورد دروغ‌های خود در رابطه با ساخت سلاح‌های هسته‌ای توسط ایران پاسخگو باشند و امروز روشن شده که ما در زمینه هسته‌ای هیچ‌گونه فعالیت غیرصلح‌آمیز هسته‌ای نداشته‌ایم و حق کشورمان است که مانند کشورهای دیگر دنیا در استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای آزاد باشیم.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توافق خوب توافقی است که لغو تمام تحریم‌ها را در بر داشته باشد، خاطرنشان کرد: در کنار لغو تحریم‌ها حقانیت ملت ایران و دروغگویی غرب ثابت خواهد شد و ایران اسلامی فعالیت صلح آمیز هسته‌ای را در کشور به صورت بومی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار