بخشدار رودهن؛

انقلاب اسلامی ایران زمینه تحولات بزرگی را در جهان فراهم کرد

انقلاب اسلامی ایران، با آگاهی‌ عمیقی که در میان ملت‌های مسلمان جهان به ویژه در کشورهای اسلامی بوجود آورد، زمینه تحولات بزرگی را در جهان فراهم کرد.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در انقلاب اسلامی را هدیه الهی از طرف خداوند متعال برای ملت دانست و گفت: این انقلاب با حمایت و وحدت مردم و رهبری خردمندانه امام راحل بر علیه رژیم پلید شاهنشاهی شکل گرفت و به پیروزی رسید.

وی گفت:دشمنان از هر حربه ایی به جهت از بین بردن انقلاب و نظام استفاده کردند و طی این 36 سال اقدامات متعددی از جمله جنگ های سخت،نرم و اقتصادی را بر ملت ما تحمیل نمودند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند که به یاری حق تعالی و حمایت مردم عزیز و رهنمود های مقام معظم رهبری راه به جای نبردند و در همان ابتدای راه شکست خوردند.

بخشدار رودهن با بیان اینکه جنگ امروز ،جنگ نرم و اقتصادی است گفت: دشمنان نظام و انقلاب از در صدد از بین بردن بنیان خانواده و جامعه هستند که باید با عزم ملی و حرکت جهادی در جهت حفظ ارزش های ایرانی اسلامی در بین خانواده ها بویژه جوانان و آشنایی آنان با فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

طاهرخانی در ادامه با بیان اینکه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی قیمت نفت را در سال 94 بر40 دلاربسته است گفت: اخیرا دشمنان ایران اسلامی با کاهش قیمت نفت قصد در فلج نمودن اقتصاد کشور را دارند که با تدابیر خوب دولت یازدهم تنها یک سوم بودجه سال 94 متعلق به درآمد نفت است که این مساله نشان از آن دارد که اقتصاد ایران به نفت متکی نیست.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: انقلاب ، رهبری ، جنگ ، نفت ، اقتصادی ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.