«مجید مجیدی» در اکران فیلم محمد رسول الله در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

اکران جهانی فیلم «محمد رسول الله» هم‌زمان با اکران عمومی آن در ایران انجام می‌شود/ امیدوارم این فیلم شروع نهضت سینمای ایران در جهان باشد

کارگردان فیلم «محمد رسول‌الله» گفت: هنوز زمان اکران فیلم مشخص نیست اما سیاست بر این است که اکران در ایران همزمان با اکران آن در جهان باشد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ «مجید مجیدی» کارگردان فیلم «محمد رسول الله» بعد از اولین اکران این فیلم در سینما فرهنگ، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنوز زمان اکران مشخص نیست اما سیاست بر این است که اکران عمومی در ایران با اکران جهانی آن همزمان باشد و دوستان در تلاش‌اند تا زمینه‌های پخش جهانی را فراهم کنند.
 
وی ادامه داد: پروژه‌ی «محمد رسول الله» هفت سال به طول انجامید و سه سال برای طراحی، دو سال برای فیلمنامه و یک سال هم برای ساخت و ساز و فیلمبرداری طول کشید و اکنون هم یک سال برای تدوین وقت برده که فکر می‌کنم وارد هشت سال شدیم.
 
مجیدی در خصوص طراحی صحنه و دکور فیلم محمد رسول الله بیان کرد: ما فکر کردیم به جای‌ آنکه همانند دیگر فیلم‌ها دکوری طراحی کنیم و آن را تخریب کنیم، دکوری را بسازیم که به عنوان سرمایه‌ی ملی باقی بماند.
 
وی افزود: دوست داشتم دکور فیلم «محمد رسول الله» ذخیره‌ای برای فیلم‌های جهان اسلام باشد و ماندگار بماند.
 
مجیدی خاطرنشان کرد: امیدوارم فیلم «محمد رسول الله» شروع جریان نهضت سینمای ایران در جهان اسلام باشد.
 
وی در پایان بیان کرد: این اولین باری بود که به شکل عمومی فیلم را می‌دیدم و همه‌ی لحظه لحظه‌هایش را دوست داشتم، چرا که این فیلم، فیلم ارزشمندی است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.