با حضور وزیر نیرو؛

طرح جاری شدن دایمی آب در زاینده‌رود بررسی شد/ لزوم برنامه‌ريزی برای تامين آب نيروگاه‌ها در تابستان

وزير نيرو با اشاره به سخنان رييس‌جمهوری در جمع مردم اصفهان، گفت: براساس دستور رييس‌جمهوری، آب در زاينده‌رود بايد در تمام فصول جاری باشد و هر اقدامی که لازم باشد، بايد برای تحقق اين امر انجام شود.

به‌ گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، حميد چيت‌چيان در نشست شوراي هماهنگي مديران صنعت آب و برق در استان اصفهان، با تبريك ايام الله دهه‌فجر و آرزوي توفيق روزافزون براي خدمتگزاران صنعت آب و برق، گفت: بايد طوري به مردم خدمت كنيم كه در برابر شهدا مديون نباشيم.

وي با قدرداني از مديران و كاركنان صنعت برق سراسر كشور كه تابستان 93 براي تامين آب و برق کشور تلاش کردند، گفت: با وجود مشكلات و شرايط خاص اقتصادي و كاهش درآمدهاي ارزي دولت، اطمينان دارم، مي‌توانيم با تجربه‌اي که ملت ايران در سال‌هاي جنگ تحميلي به دست آورده‌اند، بر مشكلات غلبه كنيم.

وزير نيرو اظهار داشت: با توجه به در پيش بودن پيك مصرف برق و آب در تابستان 94، بايد با مديريت هوشمند و دقيق، تلفات شبکه آب و برق را به کمترين ميزان برسانيم و بازده را بالا ببريم.

وزير نيرو سپس با اشاره به سخنان رييس‌جمهوري در جمع مردم اصفهان در ميدان امام (ره) اين شهر، گفت: براساس دستور رييس‌جمهوري، آب در زاينده‌رود بايد در تمام فصول جاري باشد و هر اقدامي که لازم باشد، بايد براي تحقق اين امر انجام شود.

وزير نيرو همچنين برنامه‌ريزي براي تامين آب نيروگاه‌هاي استان اصفهان را براي گذر از دوره اوج مصرف تابستان نيز ضروري دانست.

در ادامه اين نشست كه با حضور معاونان وزير نيرو در امور برق و انرژي و آب و آبفا، مديران عامل شركت‌هاي مهندسي آب و فاضلاب کشور و مديريت منابع آب ايران برگزار شد، مديران عامل شركت‌هاي زيرمجموعه وزارت نيرو در استان اصفهان، مسايل و تنگناهاي حوزه مربوطه از جمله فرسودگي شبكه‌هاي توزيع، بدهي شركت‌هاي توزيع، شفاف‌سازي آيين‌نامه‌هاي تكميلي تعرفه‌هاي برق، فرسودگي شبكه فاضلاب روستايي، مشكلات نگهداشت نيروي انساني موجود، تامين نقدينگي و آب نيروگاه‌هارا بيان کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار