حاشیه‌نگاری چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر

از آمدن احمد تا نیامدن «شهاب حسینی»

چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر با نمایش شش فیلم آغاز شد که در میان آنها دو فیلم دفاع مقدس، دو فیلم اجتماعی با محوریت خیانت و اعتیاد زنان و یک فیلم عاشقانه گنجانده شده بود.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر با نمایش شش فیلم آغاز شد که در میان آنها دو فیلم دفاع مقدس، دو فیلم اجتماعی با محوریت خیانت و اعتیاد زنان و یک فیلم عاشقانه گنجانده شده بود.

فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان اولین ساعت نمایش جشنواره بود که با تعداد کم تماشاگر نمایش داده شد و از بازیگران اصلی فیلم یعنی شهاب حسینی در این مراسم حضور نداشت و آن هم به دلیل درگذشت پدرش بود.

مهردادصدیقیان، محسن افشانی، داریوش فرهنگ، سروش صحت، مهتاب کرامتی به همراه دخترش، علی مصفا، فرهاد اصلانی و لیلا حاتمی ازمهمانان روز چهارم بودند و مهناز افشار نیز بعد از اخبار و حواشی که برایش پیش آمده بود برای اولین بار خود را در میان رسانه ای ها قرار داد و هچنین قائم مقام وزیر بهداشت نیز از دیگر مهمانان روز گذشته بود.

در این روز جشنواره آرام اما شلوغ برگزار شد و فیلم عصر یخبندان بیشترین استقبال را از آن خود کرد و در حین تماشا، برخی از سکانس های فیلم تماشاگران را به خنده وا می داشت و خود کارگردان نیز از این قضیه متعجب بود که فیلم تلخی را ساخته اما چرا همه می خندیدند.

دو فیلم تا آمدن احمد و بدون مرز موضوع دفاع مقدس را به تصویر می‌کشید اما متاسفانه با هم این موضوع نظر مخاطبی را جلب نکرد.

اما از کاخ جشنواره خارج شویم شاهد این هستیم که فیلم های رخ دیوانه و عصر یخبندان  بیشترین آرای مردمی را تا روز چهارم به دست آوردن و خبر تلخ برای عوامل فیلم های روباه، طعم شیرین خیال و مزار شریف که از چرخه آرای مردمی خارج شدند.

حتی برای تماشای فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد موتمن محمود دولت آبادی و احمد مسجد جامعی مهمان وی‍ژه فیلم در سینما آزادی بودند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار