راه در هفته‌ای که گذشت

عبور کامیون‌های ترانزیتی ترکیه‌ای بدون عوارض/ افزایش قیمت بلیط کیش به یک میلیون تومان

این هفته بخش راه شاهد اتفاقات بسیاری از جمله آزاد شدن عبور کامیون‌های ترانزیتی ترکیه‌ای و ایرانی بدون عوارض و افزایش قیمت بلیط کیش به یک میلیون تومان بود که مهم‌ترین عناوین خبری این هفته به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ این هفته بخش راه شاهد اتفاقات بسیاری از جمله آزاد شدن عبور کامیون‌های ترانزیتی ترکیه‌ای و ایرانی بدون عوارض و افزایش قیمت بلیط کیش به یک میلیون تومان بود که مهم‌ترین عناوین خبری این هفته به شمار می‌رود.

افزایش 20درصدی خدمات هوایی در ایام نوروز

با توجه به اینکه سالانه بیش از 14 میلیون پذیرش مسافر در حوزه هوایی داریم نسبت این خدمات به این رقم مطلوب نیست ضمن اینکه تلاش شده تا نسبت به ظرفیت سازی ترمینال ها کارهای لازم صورت گیرد.

معاون عمليات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها:

معاون عمليات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور از کاهش 450 کيلومتری مسيرهای هوايی و بهره‌برداری از شش راه هوايی جديد از 16 بهمن خبر داد.

آخوندی در بازديد از فرودگاه مهرآباد:

وزير راه‌ و شهرسازي در بازديد از روند اجرای طرح‎های فرودگاه مهرآباد گفت: بايد در کوتاه‌ترين زمان با استانداردسازی و ايمن‌سازی طرح‌ها، رضايت مسافران را جلب و بهترين مسير برای ارائه خدمات فرودگاهی را طی کنيم.

عطرچیان بیان کرد:

بيش از 10 ميليون و 890 هزار تن كالا از كشور در ده ماه سال جاري از خاک ايران ترانزيت شده كه در مقايسه با مدت مشابه پارسال 9 و نيم درصد افزايش يافته است.

مديركل گمرك فرودگاه بين‌المللي امام خميني‌(ره) خبر داد:

نوروزي گمرك فرودگاه امام خميني(ره) براي ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزي و همچنين زايران بيت‌الله‌الحرام برنامه‌ريزي كرده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تعداد زیادی از آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های بدون مجوز هستند که نظارت بر آنها از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به راحتی امکان‌پذیر نیست و سعی کرده‌ایم با همکاری قوه قضاییه نظارت بر آنها را افزایش دهیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای:

کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: تردد کامیون‌های ترکیه‌ای از امروز بدون پرداخت عوارض آزاد شد.

وزير راه و شهرسازي اعلام کرد : طرح ساخت سريع ترين قطار کشور با سرعت 300 کيلومتر به زودي اجرايي مي شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد:

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تعرفه‌های بندری گران نیست و هیچ دلیلی هم برای گران بودن آن وجود ندارد.

معاون عملیات هوانوردی شرکت‌ فرودگاه‌ها:

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور از اجرای طرح‌های ناوبری ماهواره‌ای تا پایان سال آینده در ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور خبر داد.

باشگاه خبرنگارن گزارش می‌دهد:

کمبود نظارت بر آژانس‌های مسافرتی فرصت را برای دلالان فراهم کرده به طوری که در حال حاضر قیمت بلیط کیش 4 برابر قیمت واقعی آن در بازار به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کیش ، جاده ، کامیون ، بلیت ، هواپیما ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار