مدیرعامل ‌فرآورده‌های پخش نفتی مازندران خبر داد؛

اجرایی شدن توزیع بنزین یورو ۴ در شهرهای بزرگ مازندران

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های پخش نفتی مازندران ‌گفت: توزیع بنزین یورو ۴ در شهرهای بزرگ این استان از سوی شرکت فرآورده‌های نفتی در دستور کار است.

اجرایی شدن توزیع بنزین یورو ۴ در شهرهای بزرگ مازندران
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگارن، حسین‌علی طالبی با اشاره به اینکه جایگاه گاز طبیعی شهر دابودشت را هفتادو هفتمین جایگاه در منطقه ساری و نهمین جایگاه شهرستان آمل بیان کرد و اظهار داشت: تا پایان سال یک جایگاه در آمل و سه جایگاه در ساری بهره‌برداری، تا دغدغه مردم در امر سحت سی‌ان‌جی هرچه زودتر برطرف شود.

وی با اعلام اینکه با راه‌اندازی این جایگاه‌ها در سال 94 به نقطه اشباع احداث سی‌ان‌جی در منطقه ساری برسیم، افزود: این شهرستان نیز نسبت به دیگر شهرستان‌های استان تعدا مصرف آن بالا بوده که امیدواریم با راه‌اندازی دو جایگاه در جاده نور، شهر امام‌زاده عبدالله و جایگاه اختصاصی پاسارگاد مشکل این شهرستان رفع شود.

مدیرعامل شرکت نفت ساری باعلام اینکه میانگین توقف در جایگاه سی‌ان‌جی در گذشته حدود 12 دقیقه بوده که هم‌اکنون با حداقل آن به شش دقیقه رسیده است، افزود: تا قبل از پایان سال 94 به نرم طبیعی و نقطه اشباع میانگین به کمتر از سه یا چهار دقیقه خواهیم رساند.

طالبی از توزیع بنزین یورو 4 در کلان‌شهرهای کشور خبر داد و گفت: این نوع بنزین در شهرهای بزرگ آمل، بابل، قائم‌شهر، ساری و چالوس تویع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی مازندران با بیان اینکه در صورت توزیع این نوع سوخت در جایگاه‌های نفتی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود، تصریح کرد: هم‌اکنون شرکت تلاش برای توزیع سوخت بنزین یورو 4 را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ زا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.