مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان:

ادامه جست‌وجوها برای یافتن سرنشینان هواپیمای ۲ نفره

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از ادامه تلاش‌ها و جست‌وجوها برای یافتن سرنشینان هواپیمای سبک دو نفره در شرق گیلان خبر داد.

جست‌وجو برای یافتن سرنشینان هواپیمای ۲ نفرهبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا خصوصی ثانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار داشت: در پی اعلام  فرودگاه رامسر در روز دوشنبه 13 بهمن ماه از استان مازندران به مرکز کنترل عملیات امداد و نجات گیلان مبنی بر قطع ارتباط  یک فروند هواپیمای آموزشی - تفریحی در حین پرواز  از جمعیت گیلان تقاضای همکاری کرد.

وی درباره چگونگی باپدید شدن هواپیما، افزود: ساعت 13:30 دقیقه روز گذشته از فرودگاه رامسر به مرکز کنترل عملیات جمعیت خارج شدن یک فروند هواپیمای تک موتوره با دو سرنشین، از رادار فرودگاه رامسر اطلاع‌رسانی شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: 12 نفر از نیروی  زبده هلال احمر به همراه دو دستگاه آمبولانس در حال جستجو در منطقه هستند.

خصوصی ثانی با اعلام اینکه  گشت‌زنی امداد کوهستان و پایگاه امداد دریایی برای یافتن  لاشه  هواپیما ادامه دارد، گفت: اورژانس و نیروی انتظامی نیز در این جستجو با هلال احمر  همکاری می‌کنند و صبح امروز با استفاده از بالگرد جستجو ادامه یافته است.

وی با اشاره به اعلام احتمال سقوط این هواپیما در حوالی ساحل چابکسر اظهار داشت: عوامل این جمعیت در تمامی مناطق  شرق گیلان و نوار ساحلی که احتمال سقوط این هواپیما در آن منطقه می‌رود، مستقر هستند.

خصوصی ثانی در پایان خاطرنشان کرد: منطقه رودسر به دلیل بهره مندی از دشت های وسیع جلگه ای و نزدیکی به شهرستان رامسر در منتهی الیه غرب استان مازندران، از جمله مناطقی است که هواپیماهای آموزشی و تفریحی در آسمان این شهرستان به پرواز در می‌آیند.

انتهای پیام/ زا

برچسب ها: گیلان ، کوهستان ، هواپیما ، سقوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.