قلعه نویی:

فردا کار سختی را در پیش رو خواهیم داشت/ بازیکنان به دنبال کسب 3 امتیاز هستند

سرمربی تیم استقلال گفت: فردا بازی سختی را در پیش رو خواهیم داشت اما بازیکنان در نظر دارند که سه امتیاز بازی را کسب کنند.

فردا کار سختی را در پیش رو خواهیم داشت/ بازیکنان به دنبال کسب 3 امتیاز هستندامیر قلعه نویی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره بازی مقابل تیم سایپا اظهار داشت: در هر صورت فردا بازی سختی را در پیش رو خواهیم داشت و همان طور که نظاره گر هستیم تیم سایپا تیمی فوق‌العاده خوب و کار بلد است.

وی بیان کرد: خداوند هدیه بزرگی را در بازی مقابل سپاهان به ما داد و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز موفق باشیم.

قلعه نویی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب است و بازیکنان در نظر دارند که سه امتیاز دیدار مقابل سایپا را کسب کنند.

وی درباره مصدومان و محرومان تیم عنوان کرد: در حال حاضر میلاد فخرالدینی به دلیل 3 کارته بودن نمی‌تواند آبی پوشان در دیدار فردا همراهی نماید.

وی درباره فضای مجازی نیز افزود: فضای مجازی مربوط به قشر فوتبال نیست و ارتباطی با جامعه ورزش ندارد.

سرمربی تیم استقلال عنوان کرد: جای خوشحالی دارد که اولین حرکت و پاسخ به توهین‌ها از سوی باشگاه استقلال رقم خورد و رضا عنایتی بهترین کار ممکن را انجام داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته در کمیسیون اصل 90 گفته بودم که فوتبال جای انسان‌های با معرفت است ولی در حال حاضر افرادی وارد آن شدند و مسائلی را رقم زدند که به صلاح فوتبال ما نخواهد بود و باید بگویم که بازیکنان فوتبالی افرادی معتقد و با ایمان هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار