افشارزاده:

تا الان 10 میلیارد تومان گرفته‌ایم/ برای واگذاری آماده هستیم

رییس هیات مدیره استقلال دیدار صبح امروز با خادم را مطلوب توصیف کرد و گفت: این نشست ما را به رفع مشکلات باشگاه امیدوار کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران بهرام افشارزاده در خصوص آنچه که در دیدار با خادم مطرح شده را چنین تشریح کرد: در این جلسه روند خصوصی سازی را مورد بررسی قرار دادیم. اما عمده بحث پیرامون شرایط مالی باشگاه بود که متاسفانه در شرایط بحرانی قرار داریم.
 
وی ادامه داد: از خود لیگ آنگونه که باید و شاید نتوانستیم پولی دریافت کنیم. مسئله عدم پرداخت حامی مالی و صدا و سیما نیز مزید بر علت شده ضمن اینکه بازی‌های مهمی هم در پیش داریم که نیازمند پول هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه مبلغی باید به استقلال پرداخت می‌شده که انجام نشده گفت: هیات مدیره برنامه‌اش خیلی منظم و مرتب پش می‌رود و امروز هم پیش خادم بودیم برای چگونگی خصوصی‌سازی و برنامه‌هایی که در پیش رو داره و ضمناً نسبت به بودجه‌ای که باشگاه در حالت بحرانی قرار داردصحبت کردیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که چه رقمی قرار بوده به باشگاه استقلال پرداخت می‌شده که تا کنون پرداخت نشده و توسط چه کسانی؟ اظهار داشت: قرار بوده  هیات مدیره 5 میلیارد تومان، لیگ 10 میلیارد و حامی مالی20 میلیارد تومان که متاسفانه از سال گذشته حدود 6 میلیارد تومان را پیش خور کرده بودند. به طور حقیقی 10 میلیارد تومان پرداخت شده  است.

وی از سبک دست به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال نام برد و در خصوص رفع مشکلات مالی این باشگاه تصریح کرد : قرارشد با اعضای هیات مدیره صحبت کنیم تا ببینیم چه راهکاری می‌توانیم برای رفع مشکلات ترسیم کنیم. ضمن اینکه در این خصوص مقرر شده با گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز جلسه‌ای داشته باشیم و مشکلات و موانعی که در پیش داریم رامورد بررسی قرار دهیم و از نظرات وی بهره‌مند شویم.
 
افشارزاده وضعیت تیم  استقلال را بسیار خوب توصیف کرد و ادامه داد: بچه‌ها به خوبی تمرین می‌کنند و تنها موردی که ممکن است بر این روند اثر منفی بگذارد مسائل مالی است که قطعا اگر مشکلات رفع نشود اثرات منفی خود را برروی بازی‌های آینده تیم خواهد گذاشت.
 
افشارزاده در مورد روند خصوصی‌سازی باشگاه استقلال نیز گفت: ماهیچ مشکلی برای خصوصی سازی نداریم و آمادگی کامل برای محقق کردن این موضوع  داریم. کارهایش را داریم انجام می‌دهیم. سازمان بازرسی هم در حال بررسی استاد و مدارک است و هرچه زودتر روند خصوص سازی انجام شود به نفع ما است.

اعضای هیات مدیره نظراتشان‌ را با خادم در میان گذاشتند

جلسه هیات مدیره استقلال‌ با حضور خادم در وزارت ورزش برگزار شد.

جلسه هیات مدیره با امیر رضا خادم در  خصوص واگذاری استقلال به بخش‌ خصوصی و مشکلات مالی و موضوع مصدومیت هلمکر صبح امروز در وزارت ورزش برگزار شد.
 
 سید سعید افجه‌ای و صادق پور اعضای هیات مدیره استقلال در خصوص این جلسه توضیحاتی دادند که در ادامه از نظر خواهیم گذراند.
 
**افجه‌ای: مدارک پزشکی هلمکه باید بررسی شود
 
سید سعید افجه‌ای در خصوص در جلسه با خادم گفت: در این جلسه‌در مورد مشکلات مالی استقلال و واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی صحبت‌هایی شد ولی مسئولیت اصلی واگذاری باشگاه به بخش خصوصی بر عهده خادم است.
 
وی ادامه داد: باشگاه استقلال‌ مطالباتی از سازمان‌ لیگ داد که قرار شد مهدی تاج و دوستان ما در سازمان لیگ با ما همکاری کنند همه تلاشمان بر این است تا مشکلات مالی باشگاه را حل کنیم.
 
وی در خصوص‌ هلمکه‌ بازیکن مصدوم استقلال که راهی الاهلی‌ مصر شد گفت: جذب این بازیکن توسط باشگاه الاهلی‌ نشان از توانایی فنی بالای این بازیکن است البته در این زمینه مدارک پزشکی باید در هیات مدیره باشگاه به صورت تخصصی بررسی شود.
 
افجه‌ای ادامه داد: قرار است روز پنج شنبه جلسه‌ای در باشگاه استقلال با حضور پزشکانی در فدراسیون فوتبال سلامت این بازیکن تایید و نتیجه اعلام شود.
 
سخنگوی باشگاه استقلال‌ در مورد جذب بازیکنان بی کیفیت خارجی طی سال‌های اخیر توسط پزشکان استقلال گفت: در سال‌های اخیر نوسانات زیادی در این زمینه وجود داشته اما بازیکنانی مثل داسیلوا بودند که کیفیت بالایی داشتند اما کادر فنی اعتقادی به استفاده نوبتی از دروازه‌بان نداشت.
 
**صادق پور: مسئولیت اخذ مطالبات باشگاه استقلال بر عهده من است
 
در ادامه صادق عضو هیات مدیره استقلال درباره جلسه با امیر خادم‌ گفت: روند باشگاه استقلال تا زمان واگذاری‌ به صورت مطلوب طی خواهد شد و تلاش می‌کنیم با مدیریت خود افشار زاده مشکلات مالی را برطرف شود.
 
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در این فصل همکاری خوبی با کادر فنی در زمینه جذب بازیکنان داشتیم خوشبختانه استقلال الان در شرایط خوبی است.

وی در مورد فسخ قرار داد هلمکه گفت: طی  روزهای آینده در جلسه‌ای که خواهیم داشت گزارش کاملی در این موضوع از کادر پزشکی، سرپرست تیم و مدیر عامل باشگاه خواهیم گرفت و آن را اعلام می‌کنیم.
 
 صادق پور در ادامه افزود: گزارش مربوط به پرونده هلکمره باید از کادر پزشکی گرفته شود سعی می‌کنیم در کوتاه ترین زمان نتایج را اعلام کنیم شما قطعا سلامت کار ما را در پرونده هلکمره خواهید دید.
 
وی در پایان گفت: با نظر هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه مسئولیت پیگیری مطالبات باشگاه از سازمان لیگ به من سپرده شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار