خسروی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کانون داوری با توپ پر آمد/ بدهی سنگین فدراسیون فوتبال به داوران

سخنگوی کانون داوران فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون 7 میلیارد تومان به تمام داوران بدهکار است.

کانون داوری با توپ پر آمد/ بدهی سنگین فدراسیون فوتبال به داورانعلی خسروی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته جلسه کانون داوران فوتبال ایران با حضور 10 نفر از 13 عضو هیات رئیسه آن تشکیل جلسه داد و در این جلسه درباره موضوعات مختلف و مهم بحث تبادل و نظر صورت گرفت.

وی بیان کرد: یکی از بحث‌های مهم مربوط به اعلام و تصویب فدراسیون و سازمان لیگ ارتباط پیدا می‌کرد که دستمزد داوران در سال 93 هیچ افزایش نداشته و قرار شد که به این مساله رسیدگی شود.

وی بیان کرد: موضوعات دیگر بدهی کلان است که فدراسیون فوتبال به داوران در همه رده‌ها از لیگ برتر تا لیگ 1و2و3 در تمامی رده‌های سنی می‌بایست پرداخت می‌کرده است و این امر اتفاق نیفتاده و به همین خاطر فدراسیون فوتبال به داوران 7 میلیارد بدهکار است. نکته قابل توجه این است که از این مبلغ 4 میلیارد آن مربوط به هزینه ایاب و ذهاب داوران است که از جیب خود پرداخت کرده‌اند اما، هنوز پولی از فدراسیون دریافت نکرده‌اند و 3 میلیارد تومان دیگر آن حق الزحمه داوران است که هنوز پرداخت نشده است.

سخنگو و مدیر روابط عمومی کانون داوران با اشاره به تغییر دبی خانه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: از اسدی که یک آدم کاملا فرهیخته و دانشگاهی است انتظار داریم در خصوص رسیدگی لازم را انجام بدهد تا هرچه سریعتر مطالبات داوران و کانون داوری نیز پرداخت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار