کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛

ازمحرومیت قطعی محسن قهرمانی تا نقره داغ 10 ساله برای متخلفان پرونده کارت به کارت

رای کمیته استیناف در خصوص درخواست دادرسی رستم زندی، مسعود اکبری و مرتضی کریمی اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به پرونده محسن قهرمانی داور فوتبال و رفتار غیر ورزشی و دور از شان حرفه‌ای وی و با توجه به نقش رستم زندی سرپرست تیم راه آهن مبنی بر اطلاع بعدی از واریز وجه از حساب ایشان از طریق عکاس باشگاه راه آهن، رستم زندی بر اساس حکم کمیته انضباطی به یکسال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال و پرداخت جریمه ده میلیون تومان محکوم شد.

همچنین مسعود اکبری عکاس باشگاه راه آهن به دلیل انتقال وجه از حساب بانکی رستم زندی به حساب فرد معرفی شده از سوی قهرمانی، به دوسال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال و پرداخت جریمه پنج میلیون تومان شد و مرتضی کریمی متولی امور داوری باشگاه راه آهن با ایجاد روابط ناسالم مالی و برقراری ارتباط غیر قانونی بین عوامل باشگاه راه آهن و محسن قهرمانی به ده سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محکوم شده است که اشخاص نامبرده درخواست تجدید نظر خود را به کمیته استیناف ارسال و تحت بررسی قرار گرفتند.

کمیته استیناف با ملاحظه کامل محتویات پرونده و برگزاری چندین جلسه رسیدگی و به استناد ماده 22 آیین نامه انضباطی رای‌های اعلام شده را صحیح تشخیص داده است اما با توجه به شدت تنبیه اتخاذ شده نسبت به نامبردگان و در راستای اصل عدالت و انصاف قضایی بویژه با در نظر گرفتن نقش کم اثر نامبردگان نسبت به سایر متخلفین، به استناد بند 1 ماده 17 آیین نامه انضباطی، محرومیت رستم زندی سرپرست تیم فوتبال راه آهن را به تذکر کتبی با درج در پرونده تبدیل و مدت محرومیت مسعود اکبری عکاس باشگاه را به 6ماه و مدت محرومیت مرتضی کریمی داور سابق فوتبال را به یک سال کاهش می‌دهد.

رای صادره قطعی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اذري
۱۰:۲۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
از محروميت اين داور كمال تشكر را دارم .اين همون داور بود كه حق تراكتور را با ناداوري خورد .شكر خدا محروم شد و اه 30 ميليون طرفدار تراكتور اونو بالاخره گرفت .
Germany
امیر
۰۹:۰۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
مشکل از خود فدراسیونه و شخص کفاشیان
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۰۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
چی شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
شهرام هاشمي
۱۷:۵۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
بسمه تعالي
با سلام و احترام
تنبيه ها و محروميت ها بايستي با شدتي باشد كه براي سايرين درس عبرت شوند.
United States of America
حمید خان
۱۶:۰۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
تمام این محرومیتها و مجازاتها فقط به خاطر 2 میلیو ن تومان !!!! می بینید در این مملکت حتی از چنین تخلفهای کوچکی هم نمی گذرند !!! باز شما بگین ما قانون بازدارنده ای برای متخلفین نداریم!!! من می گم اگر ضربدر 1000 کنیم می شد 2 میلیارد تومان آنوقت مجازاتها هم ضربدر 1000 یعنی 6000ماه و 1000سال می شد؟؟؟
آخرین اخبار