دلایل قابل تامل ملی پوش استرالایی برای رد پیشنهاد لیگ فوتبال قطر

ماسیمو لوئنگو ملی پوش تیم فوتبال استرالیا و ارزشمندترین بازیکن رقابت‌های جام ملتهای آسیا 2015 پیشنهاد 7میلیون دلاری باشگاه قطری را نپذیرفت.

دلایل قابل تامل ملی پوش استرالایی برای رد پیشنهاد لیگ فوتبال قطر

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،ماسیمو لوئنگو هافبک 22 ساله تیم فوتبال استرالیا است که پس از ارائه نمایشی خیره کننده در بازی‌های جام ملتهای آسیا 2015 موفق شد همراه تیم ملی کشورش به عنوان قهرمانی جام دست یابد.

لوئنگو در این دوره از رقابتها به عنوان ارزشمندترین بازیکن هم انتخاب شد و چند باشگاه قطری پیشنهادات وسوسه برانگیزی از جمله قرارداد 7 میلیون دلاری به او ارائه دادند.

با وجود آنکه ماسیمو جوان مشغول به بازی در تیم نه چندان مطرح سونیدون تاون اف سی در لیگ دسته یک انگلیس است اما حاضر به ترک اروپا نشد و اعلام کرد: قصد دارم در مدت باقیمانده از قراردادم همراه با سونیدون،‌کمک کنم تا این تیم به رقابت های لیگ برتر صعود کند من در فوتبال انگلیس فرصت پیشرفت بهتری دارم تا در لیگ فوتبال قطر، حتی اگر در تیمی بزرگ و صاحب نام صفر نداشته باشم و دستمزد چندان بالایی دریافت نکنم باز هم فوتبال اروپا را برای ادامه کار حرفه‌ای انتخاب خواهم کرد.

 این در حالیست که تعداد قابل توجهی از فوتبالیست‌های با استعداد ایرانی به راحتی پیشنهادات چند میلیون دلاری از سوی باشگاه‌های عربی را می پذیرند و با وجود سابقه بازی در لیگ های معتبر اروپایی اما راهی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس می شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: قهرمان ، صعود ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار