سریال قهرمانی‌های امیر کلید می‌خورد؛

معینی: استقلال گام اول را محکم برداشت

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: به نظرم قول قلعه‌نویی، درباره قهرمانی استقلال در حال شکل گرفتن خواهد بود چرا که اولین برد آبی‌پوشان می‌تواند گام اصلی این امر باشد.

معینی: استقلال گام اول را محکم برداشتمسعود‌ معینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره برد تیم استقلال اظهار داشت: با توجه به تعطیلات 50 روزه لیگ و ایجاد یک سری از ناهماهنگی‌ها در تیم‌های لیگ برتری اما در پایان  تیم‌ها و سازمان لیگ توانستند که با تغییر برنامه جدید بازی‌ها به تفاهم برسند، و از این رو هفته هیجدهم لیگ یک هفته زودتر برگزار شود.

وی بیان کرد: آبی‌پوشان بازی قابل قبولی را در یک دیدار حساس از خود به نمایش گذاشته و به نظرم قول قهرمانی قلعه‌نویی در حال شکل گرفتن است و همان طور که نظاره‌گر بودیم در اولین بازی نیم فصل دوم نیز شاهد پیروزی اول آبی‌پوشان بودیم.

معینی تصریح کرد: در کل کادر فنی توانسته بود که از هر لحاظ تیم‌سپاهان را آنالیز کند و به همین خاطر تمام حرکات این تیم را از قبل پیش‌بینی کرده بود و همان طور که می‌دانیم استقلال با شروع خوب در اول بازی توانست برنده این دیدار نیز باشد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: آبی‌پوشان در نظر داشتند که سه امتیاز دیدار مقابل سپاهان را کسب کنند و عملکرد جذب آنها باعث شد که پیروز میدان شوند و بازیکنان تیم نیز تمام نکاتی را که قلعه‌نویی به آنها گوشزد کرده بود را توانستند که در زمین پیاده کنند.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند بتوانند با دیگر بازیکنان تیم هماهنگ شوند و بتوانیم با تمام توان در بازی‌های آینده ظاهر شویم و همان طور که نظاره‌گر هستیم تمام بازیکنان با جان و دل بازی کردند توانستند عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به اجرا بگذارند.

وی عنوان کرد: برد آبی‌پوشان می‌تواند شروع خوبی برای آنها در نیم فصل دوم باشد و از طرفی دیگر این پیروزی هواداران عزیز را نیز امیدوار کرد و امیدوارم هواداران در بازی‌های بعدی نیز تیم محبوب خود را حمایت کنند تا آنها بتوانند در بازی‌های آینده خود امتیازات قابل قبولی را کسب کنند.

معینی درباره جلسه هیات مدیره نیز افزود: جلسه هیات مدیره امروز با حضور افشار‌زاده، برگزار خواهد شد و امیدوارم که خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مراحل خود را به خوبی طی نماید.

وی بیان کرد: در کل استقلال ثبات خوبی دارد و مدیرعامل تمام اعضاء هیات مدیره و کادر فنی تیم هماهنگ خوبی را یکدیگر دارند و تنها مشکلی که در حال حاضر در باشگاه وجود دارد کمبود منابع مالی است و امیدوارم بتوانیم در آینده مطالبات بازیکنان را پرداخت نماییم تا آنها نیز بتوانند به روند بازی‌ها در آینده ادامه بدهند.

معینی افزود: به نظر من احساس می‌کنم که آبی‌پوشان در اولین‌گام خود سد بزرگی را از مسیر میدان به قهرمانی برداشتند و راه خوبی را در نیم‌فصل دوم در پیش گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار