نمایشگاه متفاوت مبلمان و دکوراسیون داخلی از جنس طبیعت

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در شهر کلن پذیرای دوستداران طبیعت است.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورونیوز، شهر کلن آلمان، برگزاری نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی یک فرصت استثنایی برای شرکت‌کنندگان حرفه‌ای و همچنین دوستداران این عرصه فراهم کرده است.

این نمایشگاه از آن نظر متفاوت است که گرایش ویژه‌ای به مواد طبیعی در طراحی و ساخت تولیدات دارد.

به طور مثال در بخشی فراموش کردن کاغذ دیواری‌های گلدار و جایگزین کردن دیوارهای خزه‌ای که از گیاهان واقعی موجود در طبیعت تولید شده‌اند را تبلیغ می‌کند. اینجا سنگ و چوب به جای فلزات به کار گرفته شده‌اند.

از طرفی برگزارکنندگان این نمایشگاه بر این باورند که امروزه با وجود اینترنت همه چیز خیلی سریع برای مصرف‌کنندگان مهیا می‌شود و در این بین مردم هم به دنبال چیزهای نوستالژیک و هم تولیداتی که امتحان خود را پس داده باشند،‌ هستند.

بدین منظور صندلی‌هایی طراحی شده‌اند که از پالتوپوست‌های مادربزرگ‌ها درست شده‌اند و در واقع زندگی دوباره به آنها داده شده است. در بخش دیگر آخرین تکنولوژی‌ها به نمایش درآمده‌اند.

مثلا یخچالی که با هر بار باز و بسته کردن در آن عکسی به گوشی همراهتان می‌فرستد و غذاهایی را به شما پیشنهاد می‌کند و یا حتی  خریدهای مورد نیازتان را یادآوری می‌کند.

آن طرف‌تر چیزی شبیه یک سبد وسط فر رومیزی طراحی شده است که می‌تواند مثلا روغنی که در ماهی‌تابه به هنگام سرخ کردن غذا بیرون می‌پرد را جذب کند تا به اطراف پراکنده نشود.

بنابراین یکی دیگر از گرایشات این نمایشگاه فراهم کردن وسایل جدیدی است که راحتی مصرف‌کننده را به دنبال دارد.

پیش‌بینی می‌شود نزدیک 150 هزار نفر از این  مجموعه در کشور آلمان دیدن کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار