رئيس كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی:

ظرفیت تولید ثروت در صنعت هوایی بسیار زیاد است

سید مهدی هاشمی رئيس كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا کنون در صنعت حمل‌ونقل هوايی نگاه واقعی به این امر نشده است و در این حوزه بسترهای توليد علم قابل توجهی صورت نگرفته و اغلب مصرف‌كننده بوده‌ايم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شرکت هواپیمایی معراج، سید مهدی هاشمی رئيس كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی با تاكيد به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره توليد علم اظهار داشت: تا کنون در صنعت حمل‌ونقل هوايی نگاه واقعی به این امر نشده است و در این حوزه بسترهای توليد علم قابل توجهی صورت نگرفته و اغلب مصرف‌كننده بوده‌ايم.

وی افزود: انتظار اين است كه با رعايت تمامي اصول، در خط مقدم توليد علم در صنعت حمل و نقل هوايی قرار بگيريم.

رئيس كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه توليد ثروت درحوزه حمل و نقل هوايی را به عنوان مطالبه از اين صنعت نام برد و خاطر نشان کرد: بسترهای توليد ثروت در اين صنعت بسيار زياد است و در این راستا بايد برنامه‌ای جامع تهیه شود.

هاشمی بیان کرد: در برنامه های تدوینی برای این صنعت باید به دواصل بهبود اضطراری و بهبود اساسی توجه کرد تا  بتوان از اين منبع بجز بخش صنعت حمل‌ونقل هوايی در ساير بخش‌های حمل و نقل نيز پشتيباني کرد.

وي ادامه داد: تاكنون در تربيت نيروی انساني بسيار ضعيف کار كرده‌ايم و بايد بدانيم كه تربيت نيروی انسانی، يك كار زودبازده نيست، اما می‌تواند در رشد و ارتقای سطح ايمنی بسيار موثر باشد.

هاشمی در پايان به موضوع رفع تحرم‌های بين‌المللی از صنعت حمل و نقل هوايي كشورمان اشاره كرد و گفت: امروز ديگر بهانه‌ای برای كم‌كاری در اين صنعت وجود ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، تولید ، هوایی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار