کردلو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دیدار "عارف" با ضدانقلاب‌ها در انتخابات مجلس برای وی گران تمام خواهد شد

عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: "عارف" بداند که دیدار با ضد انقلاب در انتخابات مجلس برای وی گران تمام خواهد شد و سابقه انتخابات در جمهوری اسلامی ثابت کرده است که کسانی که مورد حمایت دشمنان مردم هستند با اقبال مردم مواجه نمی‌شوند.

"محمدرضا کردلو" در گفتگو با خبرنگار احزاب وتشکلهای باشگاه خبرنگاران،با اشاره به اظهارات مداخله‌جویانه‌ نائب رئیس مجلس آلمان در سفر خود به تهران، گفت: این دیدارها دو وجه دارد، خانم روت چون نایب رییس مجلس آلمان بوده، می‌تواند دیدارهایی دیپلماتیک با اعضای مجلس، هیئت وزیران و مسئولین مشخصی در رابطه با مسائل مشخص دیپلماتیک داشته باشد چراکه ما باید پروتکل‌های بین المللی را مراعات کنیم.

وی تصریح کرد: اما این فرد که از حامیان اصلی ضد انقلاب در آلمان می‌باشد، در همین راستا با افرادی دیدار داشته که جنبه سیاسی‌شان بر جنبه مسئولیتی‌شان می چربد.

عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه "عارف" رسما اعلام کاندیداتوری در مجلس آینده را داشته و در این دیدار صریحا از نحوه و چگونگی رای آوری وی و اصلاح‌طلبان برای مجلس آینده صحبت می شود،اظهار داشت: این امر دخالت آشکار در امور داخلی ایران بوده، چرا که سازوکارهای قانونی در ایران و نهاد محترمی چون شورای نگهبان برای هر انتخاباتی افرادی را قطعا احراز صلاحیت نخواهد کرد.

وی افزود: لذا وقتی یک چهره منفور و ضد انقلاب و دارای سابقه علیه جمهوری اسلامی دیداری با یکی از اعضای جریان اصلاحات انجام می دهد و مسائل انتخاباتی را مطرح کرده که به او هیچ ربطی ندارد، و "عارف" هم واکنشی نشان نمی دهد به این معناست که وی با حمایت ضدانقلاب از اصلاح طلبان مشکلی ندارند.

کردلو در پایان خاطر نشان کرد: "عارف" بدانند که دیدار با ضد انقلاب و حمایت وی در انتخابات مجلس گران تمام خواهد شد و سابقه انتخابات در جمهوری اسلامی ثابت کرده است که کسانی که مورد حمایت دشمنان مردم هستند با اقبال مردم مواجه نمی شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار