«پژمان جمشیدی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

من کینه‌ای نیستم / خانم «کیانی» شبیه نقشش در «سال‌های ابری» است

بازیگر"سال‌های ابری" گفت: نقش مهران در سال‌های ابری سخت و دور از شخصیت واقعی من بود و کینه‌ای داشت که در زندگی واقعی من نیست.

پژمان جمشیدی بازیگر سریال سال‌های ابری در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون  باشگاه خبرنگاران در خصوص چگونگی همکاری با این پروژه تلویزیونی گفت: در ابتدا به خاطر خود آقای مهدی کرم‌پور کار را قبول کردم و بعد به خاطر متن خوب و استانداردی که سالهای ابری داشت.

این بازیگر ادامه داد: گروه سال‌های ابری مورد علاقه من بود، چون همه آنها شریف و محترم بودند و با وسواس کار انجام می‌دادند.

جمشیدی در خصوص ماهیت نقشش گفت: مهران در سالهای ابری نقشی سخت و دور از شخصیت واقعی من بود چون کینه‌ای داشت که در زندگی واقعی من نیست.

 وی افزود: کرم‌پور یک نوع بازی خاص و همراه با آرامش می‌خواست که مختص سبک کارگردانی خودش است و من آن کاری را انجام دادم که هدف کارگردان بود.

این بازیگر بیان کرد: در جامعه آدم های زخم‌خورده‌ای مثل کاراکتر من در سالهای ابری زیاد داریم و این قصه برگرفته از واقعیت‌هایی بود که در جامعه اتفاق می افتد.

این بازیگر ادامه داد: قبل از شروع فیلم‌برداری به کمک کارگردان، سکانس ها را تحلیل شد تا روی دیالوگ‌ها، زبان بدن، حس ها و همه جزئیاتی که مربوط به صحنه و نقش می‌شد اشراف داشته باشیم.

جمشیدی افزود: با توجه به اینکه مردم مدتی است با تلویزیون قهر کرده‌اند سالهای ابری در کشاندن آنها به پای تلویزیون موفقیت خوبی را به همراه داشت و میزان رضایت آنها خوب و قابل بحث است.

وی در خصوص لیندا کیانی گفت: خانم کیانی علاوه بر اینکه توانایی لازم در بازیگری دارد در شخصیت و زندگی واقعی خودش یک خانم به تمام معنا است و از معصومیتی ذاتی برخوردار است که شبیه نقشش در سال‌های ابری است.

این بازیگر ادامه داد: همه عوامل بخصوص آقای عمرامی، اوسیوند و خانم رضوی هم در بازی کمکهای زیادی به من کردند و در کل با کارگردانی حرفه‌ای و مدیریت قوی آقای کرم‌پور پشت صحنه‌ای با آرامش خاطر و بدون حاشیه داشتیم.


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
جمشیدی افزود: ..... سالهای ابری در کشاندن مردم به پای تلویزیون موفقیت خوبی را به همراه داشت.

این قسمتش خیلی خنده دار بود.... خخخخخخ