«جعفر دهقان» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«گذر از رنج‌ها» جزء بهترین سریال‌های تاریخ تلویزیون خواهد شد

«جعفر دهقان» گفت: قصه‌ی ناب «گذر از رنج‌ها» تحمل تمام سختی‌های زمان تصویر برداری را برای ما آسان کرد. این یکی از بهترین سریال‌های تلویزیون خواهد شد.

«جعفر دهقان» بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص ایفای نقش در سریال «گذر از رنج‌ها» گفت: ایفاگر یک نقش شیرین و صمیمی در سریال «گذر از رنج‌ها» هستم. کاراکتر من در این سریال مدام بین شهر و روستا تردد می‌کند.
 
وی افزود: در این سریال نقش کسی را بازی می‌کنم که به دلیل آشنایی با شرایط شهر، امین مردم است و مردم اگر در شهر کاری داشته باشند به او می‌سپارند.
 
بازیگر سریال «یوسف پیامبر» اظهار داشت: فاصله‌ی زمانی بین نقش‌ها و بازیگران زیاد است اما بازیگران با بکارگیری هنر خود توانستند این نقش‌ها را به بهترین شکل ایفا کنند.
 
این بازیگر افزود: اگر بازیگری چند سریال الف ویژه و ممتاز بازی کند، با خواندن فیلمنامه خواهد فهمید که چگونه یک نقش بهتر دیده می‌شود و تاثیر بیشتری روی مخاطب دارد.
 
وی عنوان کرد: کارهای تاریخی نیاز به مطالعه و تحقیق فراوان دارد. از آن‌جایی که نویسندگی کار سختی است، نویسنده‌ی یک کار تاریخی باید چند برابر بقیه روی داستان وقت بگذارد، زیرا اگر موضوعی اشتباه بیان شود، کل قصه به هم می‌ریزد.
 
دهقان افزود: حسن پور فردی است که به خوبی روی متن‌هایش وقت می‌گذارد و از کارهای تاریخی استقبال می‌کند.
 
بازیگر سریال «مریم مقدس» پیرامون همکاری با فریدون حسن پور عنوان کرد: همکاری با فریدون حسن پور برایم رضایت بخش بود. من به جزء احترام و محبت از وی و گروهش، چیز دیگری ندیدم.
 
این بازیگر در خصوص شرایط تصویر برداری سریال عنوان کرد: به دلیل تعدد لوکیشن‌ها و بازی در سرما و گرما، برف و باران دیلمان شرایط سختی برای بازی داشتیم، اما موضوعی که این دشواری‌ها را قابل تحمل می‌کرد،‌ قصه‌ی جذاب سریال پشت صحنه آرام و بازی با کیفیت بازیگران بود، ما هر روز از ساعت 6 صبح تا پاسی از شب کار می‌کردیم و تنها یک پشت صحنه‌ی راحت و آرام که در عین دستی و رفاقت کار را به خوبی پیش می‌بردند می‌توانست از پس این سریال برآید.
 
دهقان با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از سریال «گذر از رنج‌ها» گفت: خوشبختانه افرادی که این سریال را دیده‌اند، از کیفیت و مضمونش راضی بودند و پیش بینی می‌کنم این سریال از بهترین سریال‌های تاریخ تلویزیون و مخاطب پسند خواهد شد.
 
جعفر دهقان در پایان خاطرنشان کرد: از تمام عوامل گروه به خصوص تهیه کننده‌ی کار علی لدنی تشکر می‌کنم که با صبر و حوصله‌ تمام کارها را پیش بردند،‌ لذا برای هرچه بهتر شدن این کار سختی‌ها و حرف‌های زیادی را به جان خرید و سازمان صدا و سیما باید قدر چنین تهیه کنندگانی را بداند و امیدوارم با پرداخت دستمزد بازیگران به علی لدنی کمی از دغدغه‌های وی کاسته شود.
 
گفتنی است؛ سریال «گذر از رنج‌ها» به تهیه کنندگی «علی لدنی» و کارگردانی «فریدون حسن پور» هر شب از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.
 
بابک حمیدیان، پژمان بازغی، ماه چهره خلیلی، جعفر دهقان، مهران رجبی، ترلان پروانه، سیما خضر آبادی و هستی مهدی فر از بازیگران این سریال هستند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مکابیز
۲۲:۴۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
افتضاحه این سریال. یه کپی برداریه از سریال زیبای پس از باران.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی از گیلان
۲۰:۲۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
شاید داستان خوبی داشته باشد ولی فیلمنامه بسیاربسیار ضیعفی دارد و همچنین داستانش شبیه سریال پس از باران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
كجاش شبيه پس از بارانه؟؟!!!!
هر جا طرف دو تا زن بگيره شبيه سريال پس از باران مي شه؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۶:۱۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
من به عنوان یه بیننده ارتباط خیلی خوبی باهاش برقرار کردم و هرچه میگذره سریال هم جذابتر میشه.از تمام عوامل این کار نهایت تشکر رودارم و بهشون خسته نباشید میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
اين سريال عالي است
آخرین اخبار