علیزاده طباطبایی در جمع خبرنگاران خبرداد

آخرین جزئیات از توقیف هفته نامه «ستاره صبح» و «پرونده مهدی هاشمی»

وکیل مدافع مهدی هاشمی درباره توقیف هفته نامه ستاره صبح، پرونده مهدی هاشمی و پرونده امیرمیزایی حکمتی و... توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، «سید محمود طباطبایی» عصر امروز در حاشیه همایش حقوق شهروندی و حق دفاع در خصوص هفته نامه ستاره صبح، اظهارداشت: این هفته نامه حدودا 20 روز است که به دلیل انتشار نامه «علی مطهری» به رئیس قوه قضاییه توقیف شده که هنوز تفهیم اتهام نشده است.
 
وی ادامه داد: بنده چندبار به شعبه 4 دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرده‌ام اما از آنجایی که بازپرس(سعادت‌مهر) تازه به آنجا آمده است باید پرونده را مطالعه کند و بعد به ما اطلاع دهد که چه زمانی به دادسرا برویم.  
 
طباطبایی در ارتباط با پاسخ مهدی هاشمی به نامه یکی از نمایندگان مجلس(رسایی) که قرار بود در صحن مجلس خوانده شود تصریح کرد: رئیس مجلس دستور داده که نامه خوانده شود اما هنوز در نوبت قرار دارد. 

وکیل مدافع مهدی هاشمی درباره شکایت از کاوه اشتهاردی گفت: وی هنوز به دادسرا احضار نشده است.

طباطبایی درباره شکایت خانواده هاشمی به دادگاه روحانیت تصریح کرد: تقریبا 2 ماه پیش اعضای خانواده هاشمی را برای توضیح به دادگاه خواستند که فعلا «محسن هاشمی» به آنجا مراجعه کرده است.  
 
وی درباره آخرین وضعیت نامه «امیر میرزایی حکمتی» خاطر نشان کرد: چندی پیش سفیر سوئیس نامه را به دفتر من آورد که من آن را به دفترآقای آشنا بردم و وی نامه را به رئیس جمهور داده که هنوز رئیس جمهور پاسخ نامه را نداده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار