پیام سرلشکر فیروزآبادی به همایش «یاد یاران»:

خاطره مجاهدت مردم ولایت‌مدار آمل از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تأکید کرد: خاطره مجاهدت و جانفشانی زنان و مردان با بصیرت و ولایت‌مدار آمل در روز ۶ بهمن سال ۶۰ که در مبارزه با توطئه دشمنان انقلاب اسلامی خوش درخشیدند، از حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران هرگز پاک نخواهد شد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، همایش "یاد یاران" صبح امروز با حضور پیشکسوتان حماسه آمل در این شهر برگزار و پیام سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت حماسه بزرگ ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ شهرستان آمل قرائت شد.
 
در پیام سرلشکر فیروزآبادی آمده است: در آستانه آغاز سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سلام و درود می‌فرستیم به روح مطهر بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب، دفاع مقدس و به‌ویژه شهدای حماسه‌آفرین استان مازندران، به‌خصوص شهدای جنگل و شهرستان آمل.
 
این پیام در ادامه خاطرنشان می‌کند: خاطره مجاهدت و جان‌فشانی زنان و مردان با بصیرت و ولایت‌مدار آن شهرستان در روز ۶ بهمن سال ۶۰ که در مبارزه با توطئه دشمنان انقلاب اسلامی خوش درخشیدند از حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران هرگز پاک نخواهد شد و بدون شک آن مجاهدت‌ها از مصادیق ایثار و پاسداری از ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از آرمان‌های سترگ انقلاب و و لایت فقیه به شمار می‌آید.
 
همچنین این پیام می‌افزاید: حضور غیرتمندانه و به موقع مردم بصیر، حماسه‌ساز و غیور آمل در برابر گروه‌های معاند و ضد انقلاب، آن‌قدر مهم بود که به جرئت می‌توان حماسه مردم شهر "هزار سنگر" را هم‌تراز حماسه مردم قم و تبریز قرار داد؛ این را مهم و با ارزش بدانیم که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه الهی و سیاسی خویش در وصف مجاهدت‌های مردم آن دیار فرمودند «ما باید از شهر آمل و مردم فداکار آن تشکر کنیم».
 
در پایان این پیام آمده است: حماسه جاویدان و ماندگار ۶ بهمن ۶۰ در آمل برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است که باید ابعاد این رویداد را واکاوی و تببین و به نسل‌های آینده منتقل نمود. یاد و خاطره شهیدان آن حماسه بزرگ ازجمله سردار شهید حسن اسماعیلی، سردار شهید محمدنقی گرایلی، سردار شهید محمد تورانی، سردار شهید نصرت‌الله تفاوت، سردار شهید رحمت‌الله محمدیان، شهیده سیده طاهره هاشمی و دیگر شهدای ارزشی، ولایی و جان برکف رهبری که شربت شهادت نوشیدند را گرامی می‌داریم و ایثار، رشادت و ازخودگذشتگی جانبازان فداکار زن و مرد که مانع از سقوط شهر و اجرای نقشه مزدوران علیه نظام مقدس ایران اسلامی شدند را ارج می‌نهیم و به ارواح طیبه ۱۰۱۲ شهید والامقام شهرستان آمل که در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جان در طبق اخلاص گذاشتند درود می‌فرستیم و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آنان خواستاریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار