وزیر خارجه کرواسی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری یک نیاز جدی در منطقه است

وزیر امور خارجه و امور اروپایی کرواسی گفت: مبارزه با تروریسم و افراطی گری یک نیاز جدی است تا برقراری ثبات و امنیت در منطقه محقق شود.

مبارزه با تروریسم و افراطی گری یک نیاز جدی در منطقه است
"وسنا پوسیج" وزیر امور خارجه و امور اروپایی جمهوری کرواسی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نشست خبری مشترک با "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: کرواسی همکاری‌های زیادی در مقابله با تروریسم داشته و به طور آشکارا با شرکای اتحادیه اروپا در ماه‌های اخیر و حتی سال‌های گذشته همکاری‌های نزدیکی با مسلمانان کرواسی داشته است.
 
وی در ادامه افزود: مقابله با تروریسم و افراطی گری یک نیاز جدی است تا برقراری ثبات در این روابط به وجود آید البته پیشگیری از نفوذ افراطی‌گرایان مسلمانان می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.
 
وزیر امور خارجه و امور اروپایی جمهوری کرواسی تاکید کرد: ما آگاه هستیم که روابط مسلمانان و جوامع مسلمان همیشه باید برقرار باشد و همواره ما همکاری‌هایی با مسلمانان داشته‌ایم.
 
وی بیان کرد: ما همیشه با جوامع مسلمانان در ارتباط بودیم و این جامعه مسلمانان یک رهبر قادری دارند و همکاری‌های موفقیت آمیزی تاکنون داشته‌ایم.
 
وزیر امور خارجه و امور اروپایی جمهوری کرواسی تاکید کرد: گروه‌های تروریستی و افراطی‌گری امنیت منطقه را به خطر انداختند باید با تمام توان سیاست‌های مبارزه با این گروه‌ها را برگزینیم و همکاری گسترده‌ای داشته باشیم.
 
وسنا پوسیج تاکید کرد: نباید اجازه دهیم نسبت به دکترین مذهبی و اسلامی این گروه‌ها بایستند بنابراین باید همکاری‌هایی داشته باشیم تا با روابط بلند مدت امنیت را در منطقه برقرار کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تروریسم ، افراط ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار