قلعه‌نویی:ما نفهمیدیم حذف تیم ملی از جام ملت ها تقصیر من بود یا داور استرالیایی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:نمایش هایی که برگزار شد در زمان افشین قطبی و علی دایی برگزار نشد.زمان دایی یک اشتباه فردی در بازی با عربستان توپ را درون دروازه‌ برد و دیدید چه بلایی سر دایی آوردند.

قلعه‌نویی:ما نفهمیدیم حذف تیم ملی از جام ملت ها تقصیر من بود یا داور استرالیاییبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش  مقابل سپاهان گفت: این بازی را به لیگ فوتبال ایران تبریک می‌گویم .

وی ادامه داد :فکر کنم خستگی از تن هواداران بیرون رفت زیرا نزدیک 10 هفته بود که از من خسته شده بودند.

وی افزود: به ذوب‌آهن به خاطر پیروزی مقابل پرسپولیس تبریک می‌گویم اما به حمید درخشان هم تبریک ویژه‌ای می‌گویم به خاطر اینکه در بدترین شرایط کشور و موقعی که درون جنگ بودیم و هیچ چیزی در فوتبال نبود او تا 37 سالگی در تیم ملی ایستاد و زحمت کشید و بخاطر یک انتقاد از کی روش  دیدید چه حرفها به او نگفتند.رسانه ملی از ساعت 21 پنجشنبه تا 2 بامداد جمعه در اختیار آقایان بود. واقعا برای آقایان متاسفم فکر می‌کردم با تغییراتی که انجام شده در ساختار برنامه‌ها عدالت به وجود بیاید اما دیروز هر کاری که خواستند علیه ما کردید.

قلعه‌نویی  ادامه داد: آیا این رفتارها درست است؟  می‌خواهند به هر قیمتی به هر جایی که می‌خواهند برسند. این موارد را در تشکیلات خودمان می‌گویم و به دیگران کاری ندارم. برای درخشان دلم سوخت. 12 سال است علیه من می‌نویسند و دیگر تطبیق پذیری‌ام با این مسئله خوب شده و عادت کردم اما چرا برای درخشانی که سال‌ها زحمت کشیده و در نداری کشور و پرسپولیس تلاش کرده، اینگونه می‌نویسند. آقایان می‌خواهند استقلال را آنقدر ضعیف کنند که آدم‌های خودشان را بگذارند.

وی در ادامه با انتقاد از برخی اصحاب قلم و رسانه  اظهار داشت: این شوهایی که دیروز برگزار کردند چرا در زمان افشین قطبی و علی دایی برگزار نشد؟ زمان دایی یک اشتباه فردی در بازی با عربستان توپ را درون دروازه‌ برد و دیدید چه بلایی سر دایی آوردند. یک عده مسلمان عمروعاصی و آدم‌هایی که خودشان و میکروفونشان آلوده است هر کاری که دوست دارند می‌کنند. یک کلمه قلعه‌نویی بیان کرد او مقصر شد؟ ما نفهمیدیم بنجامین ویلیامز مقصر بوده یا امیر قلعه‌نویی.

سرمربی استقلال  گفت:آیا شما دلتان نسوخت که امید ابراهیمی با این کیفیت یک دفیقه در جام ملت‌های آسیا بازی نکرد. آن کسی که صد در صد مخالف قلعه‌نویی است در این باره صحبت کند. آیا حیف نبود سجاد شهباززاده را با خودشان به مسابقات نبرند؟ روزگار همین است کسانی می‌خواهند به هر قیمتی زندگی کنند.اگر کسی با آنها نباشد نابود می‌شود. حالا آزمون شده آمریکا که بخواهیم او را کشف کنیم. من کی گفتم او را کشف کردم؟ شما برنامه دیشب را با برنامه‌ای که برای من برگزار شد، مقایسه کنید.طرف صحبت ما کی‌روش نیست بلکه تیم پشتیبانی اوست. من اعتقاد دارم کی‌روش مربی بزرگی است اما از لحاظ آمار و شرایط فنی پیشرفتی نداشتیم.


برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال ، جام ، ملتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۲۲:۳۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
ديگه حالم از حرفهاي قلعه نويي بهم ميخوره
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۰:۳۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
موافقم به کار تیمت برس .
Iran (Islamic Republic of)
jaal
۱۹:۲۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
واقعا اگه بازی رو نمی بردی با سرعت 100 کیلومتر نمی دویییدی وسط زمین باز این حرفا رو میزدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
چقدر مغرضانه حرف میزنه بابا یه مدت بیان سرمربی تیم ملیش بکنن وقتی فهمید هیچی سرش نمیشه خودش کنار میکشه و دیگه هم شلوغ بازی در نمیاره!
-
racist
۱۱:۵۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
هیچکدوم عزیزم تقصیر پولادی بود و بس
آخرین اخبار