بابا صفری: اگر جام جهانی 10 روز دیگر دوباره شروع شود ما صعود میکنیم!

دروازه بان تیم ملی هندبال گفت: تیم ملی بیشترین ضربه را از کمبود بازی تدارکاتی خورد. با تجربه ای که در رقابت های جهانی به دست آوردیم اگر 10 روز دیگر مسابفات مجددا شروع شود از گروه صعود میکنیم.

بابا صفری: اگر جام جهانی 10 روز دیگر دوباره شروع شود ما صعود میکنیم!محسن بابا صفری دروازه بان تیم ملی هندبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی‌های خیلی سختی پشت سر گذاشتیم. انتظار پیروزی در برابر تیم های قدرتمند هم گروه را نداشتیم. ما اولین حضورمان را در رقابت های جهانی تجربه می کنیم. با 3 اردوی تدارکاتی به این مسابقات اعزام شدیم.

وی در ادامه افزود: اگر 10 روز دیگر دوباره رقابت های جهانی آغاز شود با این تجربه ای که کسب کردیم میتوانیم به راحتی از گروه صعود کنیم. در اینجا حرف اول را تجربه میزند. اگر ما چند بازی تدارکاتی خوب قبل از جام جهانی داشتیم خیلی بهتر ازاین عمل می کردیم. با تدارکاتی که برای تیم ملی قبل از بازیها در نظر گرفته شده بود نتیجه ای بهتر از این هم نصیبمان نمی شد.

بابا صفری در رابطه با آخرین دیدار تیم ملی ایران در مرحله گروهی گفت: تونس تیم دست و پا بسته ای نبود این تیم قهرمان آفریقا بوده است. تعداد زیاد تماشاچیان تونسی در برابر معدود تماشاگر ایرانی به چشم میخورد و این باعث شد از لحاظ روحی افت کنیم. تیم تونس برای صعود به این پیروزی احتیاج داشت. نیمه اول خیلی خوب بازی را پیش بردیم اما متاسفانه در نیمه دوم تونسیا نبض بازی را در دست گرفتند.

دروازه بان تیم ملی تصریح کرد: تیم ایران با میانگین سنی 24/5 دومین تیم جوان رقابت های جهانی هندبال محسوب می شود. بیشتر بازیکنان تیم حتی تا 10 سال هم فرصت بازی در سطح ملی را دارند. به شرطی میتوان توقع نتیجه داشت که حمایت های لازم از تیم ملی هندبال صورت گیرد. ما بازیهای انتخابی المپیک را سال بعد و دو سال بعد رقابت های جهانی فرانسه و المپیک ریودوژانیرو را پیش رو داریم. اگر در هندبال هم مثل فوتبال سرمایه گذاری شود مطمینا هندبال نتایج مطلوب و درخور توجهی کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار