رقابت های جهانی هندبال-قطر

تیم ملی ایران با 7 اختلاف نتیجه را به تونس واگذار کرد/شاگردان ماچک بدون امتیاز در قعر جدول گروه B قرار گرفتند

تیم ملی ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت های جهانی هندبال با اختلاف 7 گل نتیجه را واگذار کرد.

 تیم ملی ایران با 7 اختلاف نتیجه را به تونس واگذار کرد/شاگردان ماچک بدون امتیاز در قعر جدول گروه B قرار گرفتندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی هندبال ایران در دیدار مقابل تونس در رقابت های جهانی هندبال نتیجه را 30 بر 23 واگذار کرد.

در این دیدار تیم ملی با پیراهن قرمز و شورت مشکی مقابل تیم سفید پوش تونس قرار گرفت. قبل از دیدار بوروت ماجک سرمربی تیم ملی ایران اخرین تعویض فنی خود را انجام داد و پویا نوروزی نژاد را جایگزین امین کاظمی کرد، تا این بازیکن جوان فرصت بازی در رقابت های جهانی را پیدا کند.

این دیدار با قضاوت میشاییل یوهانسن و کوبلش یاسمین کلیکو آغاز شد در ابتدا نیمه اول بازی پایاپای پیش می رفت. اما تونس با چند گل پی در پی اختلاف را زیاد کرد. در ادامه تیم ایران نتیجه را نزدیک کرد تاجایی که بازی تاپایان نیمه اول به تساوی در عدد 12 رسید.

در نیمه دوم بازی به نفع تونس پیش رفت و بعد از گذشت 10 دقیقه از زمان نیمه دوم در حالی تیم تونس با به ثمر رساندن 8 گل پیشی گرفت، تیم ملی ایران فقط 1 گل به ثمر رساند. اختلاف 7 گل برای تونس حفظ گردید و بازی با همین روال سپری شد. ماجک با چند تعویض سعی بر بهبود نتیجه کرد اما در پایان تیم ملی ایران با نتیجه 30 بر 23 نتیجه را واگذار کرد.

به این ترتیب تیم ملی ایران با انجام 5 بازی و پذیرفتن 5 شکست در پاییترین نقطه جدول گروه B رقابت های جهانی قرار گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار