درخشان :

معنی این همه عجله در برگزاری بازی های لیگ را نمی فهمم/کی روش کوچکتر از آن است که بخواهد برای فوتبال ما تصمیم بگیرد

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: پا فشاری مسئولان برای برگزاری هر چه سریعتر بازی های لیگ تصمیمی عجولانه است و در بهبود وضعیت فوتبال تاثیری نخواهد داشت.

معنی این همه عجله در برگزاری بازی های لیگ را نمی فهمم/کی روش کوچکتر از آن است که بخواهد برای فوتبال ما تصمیم بگیردحمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ درباره تغییر برنامه لیگ اظهار داشت: تغییر برنامه لیگ اصلا صورت خوشی ندارد چرا که ما طبق برنامه ریزی قبلی نکات تاکتیکی تیم را در نظر گرفتیم و این مساله برای من جای سوال دارد که چرا این همه عجله در مملکت ما وجود دارد.

وی بیان کرد : در کل اگر مسابقات لیگ زودتر برگزار شود چه تاثیری در فوتبال ما خواهد داشت ؟! اصلا بهتر است فکر کنید تیم ملی صعود کرده و انقدر درباره برگزاری مسابقات عجله نکنید  .

درخشان درباره بازی دوستانه با تیم نیروی زمینی عنوان کرد : ما بازی دوستانه با نیروی زمینی را لغو کردیم و دلیل این مساله این بود که بازیکنان تیم مصدوم نشوند  .

وی افزود : امیدوارم بدون وجود مشکلات از بحران خارج شویم و در بازی های آسیایی نتایج قابل قبولی را بدست آوریم .

سرمربی تیم پرسپولیس درباره حق رشد پیام صادقيان بیان کرد : تا به اینجا درباره حق رشد پیام صادقيان و مدعی شدن تیم ذوب آهن حرفی نشنیده ام چرا که صادقيان در حال حاضر دو سال در پرسپولیس بازی می کند و نمی دانم که این حرف ها از کجا آورده می شود.

وی درباره عملکرد تیم ملی و بازیکن دوپینگی تیم ملی عراق افزود : مطرح کردن این مسائل شان فوتبال کشور ما را پایین می آورد و همان طور که نظاره گر هستیم کی روش هر کاری که می خواهد انجام می دهد و جنجال درست می کند .نکته قابل توجه این است که بحث اخلاق از هر چیز برای من مهم تر است اما کی روش با مغلطه کاری شکست تیم ملی در مقابل عراق را توجیه می کند .

درخشان عنوان کرد : کی روش پس از باختش در مقابل مربی 45 روزه عراق می خواهد با مطرح کردن مسائل غیر مربوط شکست را گردن دیگران بیاندازد .او چه کاری برای فوتبال ما انجام داده است ؟ عملکرد بازیکنان تیم ملی هم نتیجه زحمت مربیان داخلی است وگرنه این آقا این بازیکنان را از خانه اش نیاورده است  .

وی تصریح کرد : بهتر است کی روش به سوابق خود برگردد و ببیند که او را به خاطر مسائل دوپینگی که بوجود آمد اخراجش کردند .کی روش کوچکتر از آن است که بخواهد برای فوتبال ما تصمیم بگیرد  .

وی درباره تست بازیکن خارجی جدید بیان کرد : بازیکن مدنظر خارجی تیم تست لازم را داده اما جواب آن منفی بوده و قرار است که یک تست مجدد از او بگیریم و جواب نهایی را به طور قطع اعلام خواهیم کرد  .

انتهای پیام/
برچسب ها: نصیرزاده ، تیم ، ملی ، فوتبال ، جام ، ملتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Japan
قاسم
۱۰:۳۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
از قلعه نوعی ودرخشان بدم میاداینها خیلی بی ادب هستند حق ندارند به کی روش بی احترامی کنند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۲۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
خخخخ اگه کیروش کوچیکه نکنه شما بزرگی هااااا ؟؟؟!!!!!
-
غلي
۰۹:۲۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
تو هم كوچكتر از ان هستي كه بخواهي در مورد كي روش حرف بزني
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه رهنما
۰۰:۴۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
این صعود حق ایران است
باید علا عبدالزهرا از فوتبال برکنار شود و برای داور هم جریمه ای مشخص شود
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه رهنما
۰۰:۴۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
این صعود حق ایران است
باید علا عبدالزهرا از فوتبال برکنار شود و برای داور هم جریمه ای مشخص شود
آخرین اخبار